امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

 اجازه نخواهیم داد که فتنه و فتنه گری در کشور جولان دهد

  • شناسه خبر: 157733
 اجازه نخواهیم داد که فتنه و فتنه گری در کشور جولان دهد

امام جمعه رفسنجان گفت :ما مردم اجازه نخواهیم داد که فتنه و فتنه گری در کشور جولان پیدا کند ،سال گذشته در استان کرمان ،شهر کرمان و رفسنجان جامعه هدف دشمنان اسلام بود اما با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی کوچکترین حرکتی در رفسنجان به وجود نیامد .

خانه » سیاسی »  اجازه نخواهیم داد که فتنه و فتنه گری در کشور جولان دهد

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام عباس رمضانی پور در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در که صبح امروز با اقشار گسترده مردم در میدان ابراهیم(ع) رفسنجان برگزار شد اظهار داشت :۹ دی ماه یعنی عمل به وظیفه ، تدبیرگرایی وبصیرت به معنای واقعی کلمه است .

وی بیان داشت :حماسه ۹ دی ماه خود تاریخ نبود بلکه به وسیله حضور آگاهانه مردم تاریخ ساز شد .

امام جمعه با بیان اینکه بصیرت یک واژه مقدسی است که منفعتش به خود اجتماع می رسد افزود :این بصیرت در برهه های نظام انقلاب کارساز و موثر بوده است در ۹ دی ماه ۸۸ ،آبی بر آتشی ریخته شد که فروزان بود ،بسیاری از منافقین ، ضد انقلاب ها و گروهک ها با همپایی و همراهی دشمنان از بیرون و عنادی که در داخل برای بعضی به وجود آورده بودند در صدد براندازی نظام برآمدند ولی ناکام ماندند واینچنین شد که  براثر کج فهمی سران فتنه ۹ دیماه حماسه ساز شد .

رمضانی پور عنوان داشت :۹ دیماهایی ممکن است تکرار شود اما به فاصله ۷ تا ۸ ماه از زمان ورود فتنه بلکه به فاصله چندساعت یا چند روز ،این فتنه ها را شما مردم به پایان خواهید رساند .

وی خاطرنشان کرد :ما مردم اجازه نخواهیم داد که فتنه و فتنه گری در کشور جولان پیدا کند ،سال گذشته در استان کرمان ،شهر کرمان و رفسنجان جامعه هدف دشمنان اسلام بود اما با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی کوچکترین حرکتی در رفسنجان به وجود نیامد .

امام جمعه رفسنجان بیان داشت :در شهر کرمان با اندکی جولان قائله فتنه تمام شد هوشیاری و هوشمندی در کنار ملت فهیم ایران از سوی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی موثر و کارساز است .

وی افزود :در سال ۹۷ هیچ پدیده بد ،شومی و نگران کننده ای  برای نظام به جود نیامد وهمچنین در سال جاری و آینده با این هوشمندی ادامه خواهیم داد و به کوری چشم آمریکائیها و همپیمانانش جشن ۴۰ سالگی انقلاب را در روز ۲۲ بهمن برپا خواهیم کرد .

رمضانی پور اذعان داشت :از حضور آگاهانه ، با بصیرت شما مردم ،اقشار مختلف و گروه های دانشگاهی که در این حماسه حضور پیدا کردید تشکر می کنم .

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بزرگداشت حماسه نه دی در رفسنجان فتنه فتنه گری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان