امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

انحراف در مصرف موقوفه شفیعی در رفسنجان صورت گرفته است

  • شناسه خبر: 157633
انحراف در مصرف موقوفه شفیعی در رفسنجان صورت گرفته است

امام جمعه رفسنجان گفت: در سال های اخیر شاهد انحراف در مصرف موقوفه شفیعی در رفسنجان بودیم که این هزینه ها باید برگردد و درآمد های املاک موقوفه باید در جهت خودش و خواسته ی واقف هزینه شود.

خانه » اقتصادی » انحراف در مصرف موقوفه شفیعی در رفسنجان صورت گرفته است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در آیین افتتاحیه سالن امدادی , فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان که روز گذشته با حضوررئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار داشت:سرمایه گذارهای شخصی و خصوصی امروزه در کشور بسیار مهم هستند وگرنه کارهایی که دولت میخواهد انجام دهد یا عملی نیست و یا امکان انجام آن وجود ندارد.
وی افزود:جمعیت هلال احمر جمعیتی است که پشتیبان چند میلیونی دارد و ملت بزرگ ما نوع دوست و مومن و اهل احسان هستند و ما از بسیاری از کشورها در این زمینه ممتاز هستیم.
رمضانی پور در خصوص وجود بزرگترین موقوفه هلال احمر کشور در رفسنجان بیان کرد:رفسنجان داری بزرگترین موقوفه ی هلال احمر کشور است که میتواند کارآمدی بالایی داشته باشد و ما دوست داریم این موقوفه را بیش تر در زمینه ی درمان مردم به کار ببریم.
وی خاطر نشان کرد:در سال های اخیر شاهد انحراف در مصرف موقوفه شفیعی در رفسنجان بودیم که این هزینه ها باید برگردد و درآمد های املاک موقوفه باید در جهت خودش و خواسته ی واقف هزینه شود.
امام جمعه ی رفسنجان در بحث حمایت از هلال احمر عنوان داشت: شهر ما روی گسل قرار دارد و ممکن است برای شهر ما گرفتاری هایی بوجود آید که ما آمادگی لازم در این زمینه را نداریم شاید لازم باشد که حداقل ۱۰۰۰ دستگاه چادر برای مواقع ضروری در اختیار داشته باشیم.
وی تصریح کرد: رفسنجان را نباید به عنوان یک شهر برخوردار بشناسند امیدواریم شاهد بهترین عملکردها در شهرستان رفسنجان باشیم.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جمعیت هلال احمر رفسنجان رفسنجان موقوفه موقوفه شفیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان