معاون اقتصادی استاندار کرمان مطرح کرد :

۵۰ درصد موقوفات هلال احمر کشور در رفسنجان است

  • شناسه خبر: 157627
۵۰ درصد موقوفات هلال احمر کشور در رفسنجان است

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: آمارها نشان می دهد ۵۰ درصد موقوفات هلال احمر کشور در رفسنجان و مابقی مربو به کلیه استان های کشور است.

خانه » اقتصادی » ۵۰ درصد موقوفات هلال احمر کشور در رفسنجان است

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری ظهر امروز در آیین افتتاحیه مجموعه امدادی،فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر رفسنجان که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، با اشاره سفر مدیریت بحران کشور به کرمان اشاره کرد و اظهار داشت :در این سفر مرکز مانیوتورینگ اداره کل مدیریت بحران استان افتتاح شد و مرکز لرزه نگاری استان در کوهپایه کلنگ زنی شد.

وی افزود: در سالهای گذشته استان کرمان زلزله های بزرگی همچون زلزله بم ،کوهبنان و شهداد را تجربه کرده است.

ملانوری با بیان اینکه بیشترین موقوفات کشور در شهرستان رفسنجان است  گفت : آمارها نشان می دهد ۵۰ درصد موقوفات هلال احمر کشور در رفسنجان و مابقی مربو به کلیه استان های کشور است.

معاون اقتصادی استانداری کرمان بیان داشت: با توجه به اهمیت موقوفات در استان که عمده موقوفات بر اساس نیات واقف و وقف نامه ها تولیت وقف به ریاست جمعیت هلال امر کشور سپرده شده ، خیلی وقت بود که مسئولین شهرستان و استان پییگر بودن که حضور رئیس جمعیت  و متولی موقوفه را در رفسنجان داشته باشیم که امروز حاصل شد.

ملانوری با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم تصریح کرد :در سال گذشته دو زلزله را در استان کرمان در راور و کوهبنان پشت سر گذاشتیم مدیریت جمعیت هلال احمر و مجموعه امدادگران داوطلبانه واقعا ستودنی است و ما بهترین خدمات با کمترین تبعات اجتماعی را در استان کرمان شاهد بودیم .

وی تصریح کرد: زلزله بم با همه تلخی ها، تجربه را بسیار بزرگی در بحث مدیریت بحران را در اختیار مدیران بحران کشور قرار داد .

 

 

 

برچسب ها:
حمید ملانوری معاون اقتصادی استانداری کرمان موقوفات هلال احمر هلال احمر شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان