رئیس جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد :

افتتاح ۴۰ پروژه امدادی و عمرانی هلال احمر در دهه فجر / تنها راه مقابله با حوادث طبیعی گسترش آموزش همگانی است

  • شناسه خبر: 157626
افتتاح ۴۰ پروژه امدادی و عمرانی هلال احمر در دهه فجر / تنها راه مقابله با حوادث طبیعی گسترش آموزش همگانی است

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت : همه دستگاه ها و ارگان های دولتی باید با رویکرد جدی به حوادث طبیعی نگاه کنند تنها را مقابله با حوداث طبیعی گسترش آموزش همگانی است .

خانه » اجتماعی » افتتاح ۴۰ پروژه امدادی و عمرانی هلال احمر در دهه فجر / تنها راه مقابله با حوادث طبیعی گسترش آموزش همگانی است

به گزارش خانه خشتی؛ علی اصغر پیوندی ظهر امروز در آیین افتتاحیه مجموعه امدادی ، فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان  با عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی و گرامیداشت یاد و نام مرحوم هاشمی رفسنجانی اظهار داشت :پروژه مرکز امدادی فرهنگی و ورزشی که  با زحمات بخش خصوصی ، فرمانداری و جمعیت هلال احمر ساخته شده است با ۳۲۰۰ متر مربع سالهای سال به علت مشکلات امدادی افتتاح نشده بود شاهد افتتاح آن بودیم و این پروژه می تواند منشاء خیر وبرکت برای شهرستان باشد .

وی بیان داشت :جمعیت هلال احمر با توجه به وظایف خود می تواند در جامعه باعث نشاط وامید شود و گسترش چنین فضاهای فرهنگی اجتماعی و ورزشی به ما کمک می کند که نشاط را در جوانان و همه مردم گسترش بدهیم تا از این طریق بتوانیم به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری برسیم .

پیوندی تصریح کرد :با نشاط وترویج روحیه صلح و نوع دوستی آینده درخشانی در انتظار ما خواهد بود جمعیت هلال احمر باید به این نشاط به هر طریقی که شده کمک کند .

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود :جمعیت هلال احمر باید در کنار مردم  باشد و در نشاط فرهنگی دخیل باشد و با تمام اعتبارات و قوا وارد میدان شود اگر خیرین می خواهند کمک کنند جمعیت هلال احمر باید تلاش کند .

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر باید در جهت رضایتمندی مردم گام بردارد عنوان داشت :۴۰ پروژه را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوالی دهه قبل از دهه فجر افتتاح می شوند و امروز استارت این پروژه ها در شهرستان اجرایی شده و ۳۹ پروژه دیگر در روزه ها و هفته های قبل از دهه فجر در نقاط مختلف کشور به بهره برداری می رسد .

پیوندی بیان داشت :خیرین در رفسنجان همیشه در صحنه های انقلاب پیشگام بوده اند جمعیت هلال احمر سومین سازمان کشور است که وقفیات مردم را به ودیعه دارد و نصف موقوفات کشور در رفسنجان است این اعتبار و افتخار این شهرستان است و این روحیه نوع دوستی و کمک به همنوعان را می رساند .

وی با بیان اینکه در استان کرمان و رفسنجان کارهای خوبی انجام گرفته است اما با آرمان ها  فاصله داریم افزود :امروز فصل جدیدی با کمک مسئولین شهرستان آغاز خواهیم کرد و با همدلی و وحدت است که می شود کاری انجام دهیم .

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت :هیچ نقطه ای از کشور مصون از حادثه نیست و کرمان خاطره بدی از زلزله دارد،۳۵ هزار نفر کشته در زلزله بم غم انگیزترین حادثه در استان کرمان بود باید در برابر حوادث طبیعی آمادگی لازم را داشته باشیم .

علی اصغر پیوندی بیان داشت :همه باید در توسعه آموزش همگانی کمک دهیم در حوزه جوانان و ورزش تلاش بیشتری صورت گیرد .

وی اذعان داشت :باید از خانه هلال در خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم ،شعبات امدادی باید امادگی لازم را داشته باشند بایستی آموزش همگانی را در خانواده خودمان نهادینه کرد .

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت : همه دستگاه ها و ارگان های دولتی باید با رویکرد جدی به حودث طبیعی نگاه کنند تنها را مقابله با حوداث طبیعی گسترش اموزش همگانی است .

 

برچسب ها:
دهه فجر رئیس جمعیت هلال احمر کشور هلال احمر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان