با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور؛

مجموعه امدادی، فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر رفسنجان افتتاح شد / عکس

  • شناسه خبر: 157624
مجموعه امدادی، فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر رفسنجان افتتاح شد / عکس

مجموعه امدادی، فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر رفسنجان ظهر امروز با حضور رئیس جمیت هلال احمر کشور و جمعی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » مجموعه امدادی، فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر رفسنجان افتتاح شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، ظهر امروز مجموعه امدادی، فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر رفسنجان با حضور رئیس جمیت هلال احمر کشور و جمعی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در آیین افتتاحیه این مجموعه اظهار داشت :در ساخت این مجموعه خیلی از مسئولین کمک کردند امروز بین مسئولین و جمعیت هلال احمر ارتباط تنگاتنگی وجود دارد همدلی و وحدت باعث پیشرفت ما شده است .

فلاح تصریح کرد :استفاده از بخش خصوصی و کمک شهرداری در آسفالت این مجموعه و همچنین کمک های مجموعه مس سرچشمه در این مجموعه امدادی ،حائز اهمیت است .

وی افزود :این مجموعه با متراژ ۳ هزار و ۲۵۰ متر مربع شامل سالن ورزشی، پیست اسکیت و زمین چمن مصنوعی با همکاری مسئولین شهرستان و مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با بیان اینکه این مجموعه درکاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد گفت :کسب رتبه رتبه اول دادرس در دو سال متوالی در شهرستان ،کسب رتبه اول داروخانه هلال احمر رفسنجان در کشور سال گذشته،عنوان تیم امدادی اولین شهرستان کوهستان اسب سوار در  سال گذشته،کسب عنوان مقام سوم مسابقات امدادی دانشجویان ،حضور فعال و مشاکرت در جلسات مدیریت بحران استان از جمله فعالیتهای صورت گرفته در شهرستان است .

وی ادامه داد :بیش از ۲۰۰ خانه هلال در استان کرمان راه اندازی شده است که ۷۲ خانه هلال مربوط به شهرستان رفسنجان است ، دوشنبه های امدادی در رفسنجان راه اندازی شده است .

فلاح بیان داشت :سعی کردیم به سمت علمی وداوطلبانه محوری که امروز جمعیت هلال احمر مد نظر دارد برویم، آموزش همگانی در پارکها با موضوعات امدادی از طریق دوشنبه امدادی به مردم اموزش می دهیم .

عکس از امین قاسمیان

برچسب ها:
مجموعه ورزشی هلال احمر در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان