رهبر انقلاب در پیام تسلیتی عنوان کردند

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی استادی بزرگ در حوزه و کارگزاری باوفا برای نظام بود

  • شناسه خبر: 157547
آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی استادی بزرگ در حوزه و کارگزاری باوفا برای نظام بود

در پی ارتحال حضرت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیام تسلیتی صادر کردند.

خانه » اجتماعی » آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی استادی بزرگ در حوزه و کارگزاری باوفا برای نظام بود

به گزارش خانه خشتی به نقل از حوزه امام و رهبری خبرگزاری فارس در پی ارتحال حضرت آیت‌الله سیّد محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام معظم‌له بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف و اندوه، خبر درگذشت فقیه عالیقدر و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیهالله آقای حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی رضوان الله علیه را دریافت کردم. این ضایعه‌ اسفبار که پس از حدود یک سال بیماری سخت و دردناک واقع شده است مایه‌ تالّم همه‌ کسانی است که به مقام علمی و خدمات باارزش ایشان به نظام اسلامی و نیز به مجموعه‌های فقهی و اصولی و حقوقی حوزه‌های علمیه آشنا می‌باشند. ایشان استادی بزرگ در حوزه علمیه قم و کارگزاری باوفا در مهم‌ترین تشکیلات نظام جمهوری اسلامی، عضو مؤثری در شورای نگهبان و رئیس موفقی در مجمع تشخیص مصلحت بودند و آثار و برکات علمی بسیاری از خود بر جای نهادند. ایشان هم‌چنین برادر سه شهید و از یاران و شاگردان و همراهان شهید نام‌آور و بزرگوار سیدمحمدباقر صدر بود. اینجانب مصیبت درگذشت این عالم برجسته را به خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز به حوزه‌ علمیه قم و شاگردان و همکاران علمی و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای
۴ دی۹۷

برچسب ها:
آیت الله هاشمی شاهرودی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان