بازپرس دادگستری رفسنجان مطرح کرد :

پلمپ دو واحد صنفی معروف در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 157543
پلمپ دو واحد صنفی معروف در شهرستان رفسنجان

بازپرس دادسرای شهرستان رفسنجان گفت : دو تا از واحد های صنفی معروف این شهر پلمپ شدند و پرونده جهت رسیدگی به دادسرا و انجام مراحل قانونی ارجاع داده شد

خانه » اجتماعی » پلمپ دو واحد صنفی معروف در شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ محمد قریب بازپرس دادسرای رفسنجان درجمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای  اجرای طرح صیانت و دفاع از حقوق عامه و همچنین در اجرای دستور دادستان کل کشور  در خصوص مقابله با گرانفروشی ها روز گذشته به اتفاق مامورین اداره اماکن، پلیس اطلاعات و سازمان صنعت ، معدن و تجارت رفسنجان  به چند تن از واحدهای صنفی رفسنجان مراجعه شد .

وی با بیان اینکه ابتدا به صورت ناشناس جهت خرید اقلام ضروری به چند سوپر مارکت مراجعه کردیم تصریح کرد :در این راستا پرونده برای چندین واحد صنفی که متاسفانه تخلفاتی از جمله عدم درج قیمت ، عدم ارائه فاکتور و مخدوش نمودن قیمت کالا از جمله پوشاک بچه و ….داشتند تشکیل گردید و  دو تا از واحد های صنفی معروف این شهر پلمپ شدند و پرونده جهت رسیدگی به  دادسرا و انجام مراحل قانونی  ارجاع داده شد .

قریب عنوان داشت :از آنجائیکه اخلال در نظام اقتصادی در هر سطح چه به صورت خرد و کلان از موجبات مجازات و جرم است باید دادسرا با این موارد برخورد قانونی نماید .

وی افزود :به کسبه محترم اعلام می داریم که علاوه بر اینکه موازین شرعی و قانونی را رعایت نمایند قیمت روی کالا نباید به هیچ عنوان نباید مخدوش شود در صورت مشاهده ،شخص عرضه کننده علاوه بر ضبط کالا باید پاسخگو باشد و مجازت هایی از جمله حبس و شلاق و… در انتظار وی است .

غریب بیان داشت :با بحث گران فروشی به هر نحو که باشد برخورد قانونی می شود و بهانه های افراد جهت عرضه اجناس که  به صورت قیمت بالا خریداری شده است قابل قبول نیست .

وی ادامه داد : روند کار در برخورد قانونی با واحدهای صنفی ادامه خواهد داشت .

برچسب ها:
پلمپ واحد صنفی رفسنجان گرانفروشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان