حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان:

مبنای تربیتی ما مکتب، امام و بیداری مردم بود

  • شناسه خبر: 15741
مبنای تربیتی ما مکتب، امام و بیداری مردم بود

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در یادواره ۱۷۱ شهید و گروه ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان که عصر دیروز در حسینیه ثارالله برگزار شد گفت: این محافل، یک منبع و کانال ارتباطی با کسانی که جزء محبوبین واقع شده و به وصال حق رسیده اند می باشد و طبیعی است که ما به شهدا […]

خانه » آخرین اخبار » مبنای تربیتی ما مکتب، امام و بیداری مردم بود

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در یادواره ۱۷۱ شهید و گروه ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان که عصر دیروز در حسینیه ثارالله برگزار شد گفت: این محافل، یک منبع و کانال ارتباطی با کسانی که جزء محبوبین واقع شده و به وصال حق رسیده اند می باشد و طبیعی است که ما به شهدا نیازمندیم و چه بسا آنان به ما نیازی ندارند، اما اهدافشان می طلبد ما را در هر صحنه ای حاضر ببینند.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به سخن سردار سلیمانی که گفت اگر سوریه یک همت داشت وضع آنها اینگونه نبود ادامه داد: همه مانند ایران نیستند و این بزرگمردان را نداشتند و تا بخواهند پیدا کنند خیلی زمان می برد و خیلی کار دارد.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: ما یک مبنا داشتیم و مبنای تربیتی ما مکتب، امام و بیداری مردم بود و این بیداری مرهون رسالت روحانیون است و باعث شد مردم طوری ساخته شوند و روزی بتوانند از آن استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما یک اصل داریم و همان نظام جمهوری اسلامی است، که آرمان حکومت ما بود و این نظام از درون پیروزی انقلاب بیرون می آید و مردم تحت حاکمیت این نظام مقدس قرار می گیرند.

حجت الاسلام رمضانی این نظام را یک نظام تربیتی دانست و افزود: روش غایی و روش تربیتی که معمولأ به دنبال آن هستیم، یکی از آنها خود جنگ و با هم بودن است و عشق، ایمان و عمل در درون این جنگ قرار دارد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به ارزش بالای سنگرها بیان کرد: کارکرد سنگرها از کارکرد جایگاههای بزرگ فرهنگی در داخل کشور و شهرهای میانی کمتر نبوده و سنگرها ایمان را به باروری می رسانند و اعتقادات را کامل می کنند و از درون آنها ایمان و پایبندی به دین، در میدان عمل خود را نشان می دهد.

وی تصریح داشت: در این دنیا عزت، اقتدار، نجابت، اخلاق و هر چیزی که مطرح می باشد از برکت سفره ای است که گسترده شده و این برنامه ها نیز از ارزش والایی برخوردار است.

سرهنگ سیفی فرمانده توپخانه رفسنجان نیز افزود: در سالگرد شهدا و همسنگران که از غیوران آسمانی بودند، هر چه در توان داشتیم بکار بردیم و امیدواریم لایق آنان باشد و همچنین این یادواره را شامل ۱۷۲ شهید توپخانه دانست که یکی از آنان، جانباز ابراهیمی بود که هفته گذشته به شهادت رسید.

برچسب ها:
رفسنجان یادواره شهدا 65 توپخانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان