بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان در رفسنجان برگزار شد/ عکس

  • شناسه خبر: 157273
بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان در رفسنجان برگزار شد/ عکس

مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان با حضور مسئولین و جمعی از رانندگان ناوگان عمومی شهرستان رفسنجان برگزار شد .

خانه » اجتماعی » بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان در رفسنجان برگزار شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی ، شب گذشته مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و جمعی از رانندگان ناوگان عمومی شهرستان رفسنجان در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد .

علی زارع مدیر عامل سازمان حمل و نقل رفسنجان در این مراسم اظهار داشت:در ۴ ماه گذشته یکی از کارهایی که با هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرستان انجام شده است بحث پایانه های دروازه شهری است که در دهه فجر سه پایانه در خیابان های شهید چمران,امام و عباسیه به افتتاح خواهد رسید که سعی داریم اتوبوس ها را از خیابان ها جمع کنیم و مشکلات مغازه داران و مردم کمتر شود.
وی افزود: در بحث قشر تاکسی شهری امیدواریم بتوانیم قدمی برای رانندگان برداریم که اولین قدم این است که برای اولین بار در استان روز حمل و نقل و رانندگان را گرامی میداریم.

علیار اسکندری فرماندار رفسنجان نیز ضمن تشکر از شورای اسلامی و شهرداری که در تمام بخش های عمرانی وفرهنگی و مذهبی پا به پای هم پیش میروند اظهار داشت: ما بایستی این فرهنگ را در شهر بوجود اوریم که همه از سیستم حمل ونقل عمومی استفاده کنند.
وی افزود:اگر از این سیستم استفاده کنیم اول به این قشر زحمت کش و کوشا خدمت بزرگی کرده ایم و بعد در هزینه هایی که در شهر بار میشود صرفه جویی کرده ایم.
اسکندری خاطرنشان کرد:اگر حمل و نقل عمومی را در شهرها راه اندازی کنیم بسیاری از اعتباراتی را که سالانه در بودجه های سالانه ی شهرها دیده میشود خرج عمران وآبادی شهرها خواهد شد.

سرهنگ مهدی کریمی جانشین انتظامی شهرستان رفسنجان نیز در مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان اظهار داشت :رانندگان با رفتار و گفتار خود آموزگارانی برای جوانان هستید .

وی بیان داشت :رانندگان درختان ایستاده ای هستند که بدون چشمداشت به همه جامعه سایه می افکنند و برایشان مهم نیست چه کسی در زیر سایه شما قرار می گیرد در حقیقت سایه گستر همه جامعه هستید .

سرهنگ کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به الزامات رانندگان اشاره داشت و تصریح کرد :گواهینامه رانندگان باید پایه دوم و دفترچه جدید داشته باشند .

لازم به ذکر است در این آیین از لباس فرم ناوگان حمل و نقل عمومی رونمایی شد.

 

عکس از امین قاسمیان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان