فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

از برکت شهداست که شاهد بیداری مردم هستیم

  • شناسه خبر: 15725
از برکت شهداست که شاهد بیداری مردم هستیم

سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در یادواره ۱۷۱ شهید و گروه ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان که عصر امروز در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار داشت: در بحث اهمیت توپخانه و آتش ها در دفاع مقدس، مهمترین موضوع دین و مهدویت است.

خانه » آخرین اخبار » از برکت شهداست که شاهد بیداری مردم هستیم

سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در یادواره ۱۷۱ شهید و گروه ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان که عصر دیروز در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار داشت: در بحث اهمیت توپخانه و آتش ها در دفاع مقدس، مهمترین موضوع دین و مهدویت است.
به گزارش خبرنگار خانه خشتی، وی پشتوانه قوی شهدا را ایمان، اخلاص و توانمندی هایی که رزمندگان قبل از عملیات ایجاد می کردند تا در مقابل دشمنان بجنگند عنوان کرد و افزود: در کربلای ۵ رزمندگان اسلام مردانه می جنگیدند، و با دید معنوی در صحنه وارد می شدند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: این یادواره و ماکتی که از عملیات والفجر ۸ در اینجا ایجاد شده، نمادی از بچه های توپخانه و رزمندگان اسلام است، همان شهدایی که بنیانگذار توپخانه بودند و خاک و سرزمین را برای دشمن جهنم ساختند.
سردار مارانی اولین موضوعی که دشمنان، برعلیه کشوری برنامه ریزی می کنند آتش های پشتیبانی دانست و افزود: هر چند در طول دفاع مقدس از این لحاظ مشکل داشتیم اما شهدای ما، رزمندگان را حمایت و پشتیبانی کردند.
وی با اشاره به نقش آمریکا در ناامنی های منطقه تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در دنیا خودنمایی می کند و نقش بسیار مهمی دارد بحث انرژی و نفت است و بخش عمده نفت در خاورمیانه و آسیا وجود دارد.
وی از دریای خلیج فارس بعنوان عظیم ترین منبع نفتی جهان در این منطقه یاد کرد و گفت: آمریکایی ها بیش از ۸۰ درصد نیازمندیها را وارد می کنند و با تمام نیازمندی هایی که در انرژی و نفت دارند، می خواهند کل دنیا را در سیطره خود قرار دهند، تا بتوانند از این انرژی و نفت استفاده و بهره ببرند و در خاورمیانه جایگاه خود را محکم کنند و برای اینکه این ذخیره را در دست گیرند در دنیا نفوذ کرده اند.
سردار مارانی یادآور شد: همه فتنه ها زیر سر آمریکاست، تا وضعیت خود را بهبود بخشد و در تمام کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کند و برای اینکه حضورش را در کشورهای اسلامی قوی کند به بهانه جنگ با تروریست می خواهد ممالک اسلامی را در اختیار بگیرد.
وی در دفاع مقدس آن چیزی که باعث رونق اسلام و صدور انقلاب و روشنگری تفکرات شد را بحث دفاع مقدس دانست و ادامه داد: شهدا معنویت را به پیکره جامعه آوردند و نورانیت شهدا در گوشه و کنار مملکت وجود دارد و بعنوان یک الگو منتشر شده و از برکت شهداست که شاهد بیداری مردم هستیم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بسیج مردمی در صحنه های نبرد را یک الگو عنوان کرد و افزود: مبارزه سی و سه روزه مردم لبنان، مصر، بحرین، لیبی و… برگرفته از رزمندگان ماست و باید قدر امام و شهدا را بدانیم که ما را بیدار کردند و در مسیر دین و اسلام قرار دادند و همچنین قدرشناس رهبر معظم انقلاب باشیم، که امروز بعنوان شمع هدایت سکان دنیای اسلام را در دست گرفته اند و همه مردم دنیا چشمشان به رهبر ماست.

برچسب ها:
رفسنجان یادواره شهدای توپخانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان