رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان مطرح کرد :

همایش ائمه جماعات مدارس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 157198
همایش ائمه جماعات مدارس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

دوره آموزشی و همایش ائمه جماعات و معلمین دینی مدارس که به همت اداره سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد

خانه » فرهنگی مذهبی » همایش ائمه جماعات مدارس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام عرب پور صبح امروز در مراسم برگزاری دوره آموزشی و همایش ائمه جماعات و معلمین دینی مدارس که به همت اداره سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد با بیان آیاتی از قران کریم به بهترین شیوه تبلیغی مبلغان دینی اشاره کرد و اظهار داشت :مبلغ باید ایمان و عقیده خالص داشته باشد تا بتواند دیگران را به اسلام دعوت نماید .

وی بیان داشت :هیچ کلامی باارزش تر از دعوت به سوی خدا نیست و این کار با ایمان و عقیده خالص صورت نمی گیرد .

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان تصریح کرد :ارزش ما به لباسی است که تن کرده ایم چراکه این لباس نشانه دعوت الهی است.

وی افزود :اگر راهمان را باور داشته باشیم مشکلات نباید ما را از پای در آورد روشها، اعمال رفتار و اعلام موضعمان شرط تبلیغ ماست .

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اذعان داشت :باید از ابزارهای مختلف با روش پیغمبرانه تبلیغ نماییم برای اجرای تبلیغ صبوری و کرامت اخلاقی لازم است .

وی تاکید داشت :روش دعوت به دین باید به بحث و جدال نکشد ،اگر کسی به شما توهین کرد نصیحت بهتر از این است که با او برخورد لفظی کنید .

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان بیان داشت :بالاترین مبلغ دین اسلام ، پیامبر (ص) بودند ایشان در ان زمان جهالت، با صعه صدر و کرامات اخلاقی مردم را به دین اسلام دعوت می نمود .

وی خاطرنشان کرد :در جواب بی منطقی افراد ، نباید بی منطقی کنیم در جواب تندیها تندی نکنیم ،در مسیر دعوت به سوی خدا جواب بدی را باید به خوبی داد و شیوه را با مصداق احسن انتخاب کنید .

حجت الاسلام عرب پور ابراز داشت :دفاع نیکو مبلغ، باعث اصلاح طرف مقابل می شود و این صبوری را می طلبد .

وی با بیان اینکه باید شرایط دنیا ، مملکت و نقشه های دشمن را به خوبی بدانید ادامه داد :با توجه به شرایط موجود باید با جوان صحبت کرد شرایط دنیا به لحاظ اقبالی که  مردم و جوانان به سوی حق دارند شرایط خوبی است از آن طرف زمینه های فتنه انگیزی و ضد اسلامی هم وجود دارد امروز جوانان دنیا از اسلام استقبال می کنند باید با تمام وجود از شرایط موجود و راههایی می شود کلام خدا را به گوش جوانان برسانیم استفاده کنیم.

حجت الاسلام عرب پور عنوان داشت :دشمن با همه تبلیغات ضد اسلامی در برابر شبکه های ما محدود هستند امروز به فرهنگ اهل بیت و اسلام ناب افتخار می کنیم دشمن در مقابل آنچه که می شود راهی جز تهمت زدن و تخریب ندارد .

وی اضافه کرد :دشمن با ساخت کلیپ علیه اسلام و روحانیت در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی می شود .

رئیس ستاد اقامه نمازجمعه استان گفت :با توجه به تلاش و سرمایه دشمن ما هم باید کار خود را مضاعف کنیم از هر فرصتی جهت تبلیغ اسلام استفاده کنیم .

وی بیان داشت : امروز وقت آرام نشستن نیست ،۲۳۰ شبکه ماهواره ای در این چند سال اضافه شده در حالی که ما در زمینه تبلیغ کار چندانی نکردیم.

حجت الاسلام عرب پور عنوان داشت :نسل جوان را باید دریابیم دشمن بر روی نسل جوان برنامه ریزی کرده است .

وی ادامه داد :برای خدا و در راه خدا کار کردن و صبر کردن صواب و پاداش زیاد در بر دارد در راه دین دلگرم برای خدمت باشید اهانت و جسارتها در شما تاثیر نداشته باشد و بر رسالت خود پابرجا باشید .

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان