فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

تا زمانیکه هنجارشکنی نباشد به عنوان نماینده دولت همراهی می کنم

  • شناسه خبر: 157191
تا زمانیکه هنجارشکنی نباشد به عنوان نماینده دولت همراهی می کنم

فرماندار رفسنجان گفت: تا زمانیکه قانون شکنی و هنجارشکنی نباشد من به عنوان نماینده دولت همراه شما هستم، تقاضای مکتوب شما به کمیسیون کارگری ارجاع داده می شود و تصمیم نهایی ابلاغ می شود.

خانه » اجتماعی » تا زمانیکه هنجارشکنی نباشد به عنوان نماینده دولت همراهی می کنم

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب اظهار داشت: زمانی درآمدهای شرکت مس به خارج از شهرستان و حتی استان های دیگر میرفت و حتی مواد غذایی که در رفسنجان هم تولید میشد اما باز هم از خارج استان تهیه میشد و امروز مجموعه مس را متقاعد کردیم که از بازار رفسنجان خرید کنند و اگر اقلامی در داخل شهرستان نبود برای تهیه آن از خارج شهرستان اقدام کنند.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: کارخانه اسید مجتمع مس سرچشمه تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد و نزدیک به یک میلیون تن اسید تولیدی این کارخانه خواهد بود که بدون صنایع پایین دستی نمی توان آن را رها کرد.

اسکندری گفت: ۱۸۰۰ هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی برای راه اندازی صنایع پایین دستی در اختیار مس گذاشته شده است که می تواند اشتغالزایی مناسبی
را ایجاد کند.

وی بیان داشت: الویت شرکت های پیمانکار مجتمع مس سرچشمه با رفسنجان است و نیروهای این شرکت ها نیز از بومی های شهرستان بکار گرفته شوند.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: همه ی این اقدامات زمان بر است من نماینده دولتی هستم که شما به آن رای دادید و به عنوان رفیق و همراه شما تقاضای شما را پیگیر ی خواهم کرد.

اسکندری نسب گفت: درخواست شما باید قانون و مصوب شود ، تا زمانیکه قانون شکنی و هنجارشکنی نباشد من به عنوان نماینده دولت همراه شما هستم، تقاضای مکتوب شما به کمیسیون کارگری ارجاع داده می شود و تصمیم نهایی ابلاغ می شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان