قرآن نسخه نجات بخش از ظلمت ها و فتنه هااست

  • شناسه خبر: 156985
قرآن نسخه نجات بخش از ظلمت ها و فتنه هااست

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: قرآن نسخه نجات بخش از ظلمت ها و فتنه هااست.

خانه » فرهنگی مذهبی » قرآن نسخه نجات بخش از ظلمت ها و فتنه هااست

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام مهدی پور محمدی در آیین اختتامیه حفظ سوره های واقعه و مزمل در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام فرمودند: وقتی فتنه ها و ظلمتها مانند شب تار به شما هجوم آوردند ( مثل همین دوره حاضر که سرعت سقوط انسانها زیاد است، لغزشها زیاد شده است و دینداری مانند آتشِ کف دست نگهداشتن است )، به سراغ قرآن بروید.

وی افزود: در دوره ای زندگی می کنیم که وانفسای آخرالزمان است و شیطان همه قوا و نیروی خود را به میدان آورده تا ظهور امام زمان را عقب بیندازد زیرا می داند با ظهور امام زمان خودش برانداز می شود.

وی تصریح کرد: در عصر حاضر آسیب های خانواده بسیارند و یکی از اهداف دشمن تزلزل کانون خانواده های اسلامی است.

پور محمدی بیان کرد: ۸ میلیارد سایت در روی کره زمین داریم که تعداد بسیاری از آنها خانمان سوز و خلاف اخلاق است و ۸ هزار کانال ماهواره ای وجود دارد که ۲۹۵ کانال فارسی زبان است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن فرهنگ فریب و غفلت را در حال اجرا دارد انسانهایی که این فرهنگ را قبول دارند چشم دنیابین دارند و اعتقاد دارند که در آخرت خبری نیست هرچه هست در همین دنیا است و و در این فرهنگ انسان یک حیوان است و مرغ باغ ملکوت نیست و از همه آن چیزی که در پیرامونش است لذت می برد.

وی افزود: مجموع انسانهای روی زمین که فارسی زبان هستند به ۲۰۰ میلیون نفر نمی رسند درحالی که ۲۹۵ کانال فارسی زبان داریم و از اهداف بلند دشمن سست کردن پایه های خانواده های اسلامی است تا ما چیزی به عنوان کانون گرم خانواده نداشته باشیم.

وی گفت: اهل بیت(ع) دوره حاضر را پیش بینی کرده اند و حال ما باید به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت تمسک جوییم و تنها نسخه نجات از ظلمت ها قرآن است.

پور محمدی بیان کرد: آثار و خواص قران را درک و در زندگی پیاده کنیم هرکس ارتباط انسش با قرآن بیشتر باشد ارتباط و بهره اش از خدا و اهل بیت بیشتر است انسان باید پاک باشد تا با امام زمان و قرآن در ارتباط باشد تا در زندگی دنیوی و اخروی اش تعالی داشته باشد.

مسابقات حفظ سوره های مزمل و واقعه ۸ آذر ماه بین بیش از ۱۶۰۰ نفر در انار، رفسنجان و سرچشمه برگزار شد و اختتامیه این مسابقات امروز برگزار گردید و به نفرات برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان