امکانات درمانی در جنوب استان کرمان بسیار اندک است

  • شناسه خبر: 156978
امکانات درمانی در جنوب استان کرمان بسیار اندک است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امکانات و خدمات درمانی به ویژه در جنوب استان کرمان خیلی خیلی کم است و با وجود افتتاح ۷ بیمارستان در این منطقه هنوز در جیرفت مهمترین مشکل کمبود تخت است، در کهنوج و منوجان و قلعه گنج با مشکلات مواجه هستیم.

خانه » آخرین اخبار » امکانات درمانی در جنوب استان کرمان بسیار اندک است

به گزارش خانه خشتی ، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز گذشته در نشستی با مسئولین شهرستان رفسنجان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار  داشت: یکی از اقدامات دولت خدمات بهداشتی درمانی بود که مورد توجه بود تا مردم زحمتشان کمتر شود و هزینه ی کمتری بپردازند و دسترسی آسانتری پیدا کنند.

وی افزود: ۱۱ میلیون نفری که بیمه نشده بودند بیمه شدند و تخت های بیمارستانی تا ۲۵ درصد افزایش یافت و دسترسی خدمات بهداشتی راحت تر شد.

قاضی زاده هاشمی گفت: فضای کشور سیاسی است و متاسفانه انصاف هم در این آسمانی که به نام اسلام است در بین سیاسیون کمتر هویداست و این امر مانع از این می شود که کمتر از کسانی که زحمت کشیدند قدرشناسی می شود.

وزیر بهداشت بیان داشت: در دو سه دهه گذشته یا از سوی علما یا نمایندگان یا جریانات سیاسی که دنبال قدرت هستند  تا توانستند بر طبل مطالبات کوبیدند نارضایتی افزایش یافته و فاصله بین توانمندی و مطالبات زیاد است .

وی بیان داشت: پست و مقام و دنیا به هیچ کسی وفا نکرد قصد کمک به همدیگر داشته باشیم و از تخریب همدیگر بپرهیزیم اولویت مردم اند که باید بگذاریم زندگیشان را در فضای پاک و طاهر و سالم طی کنند و فضای زندگی شخصی و اجتماعی و کشوری مان معنوی و در رفاه باشیم.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان بیان داشت: مردم ایران تصورشان از رفسنجان بیش از این است و این از مظلومیت آقای هاشمی است که نخواستند ویژه خواری در شخص ایشان و در منطقه شان دیده شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: امکانات و خدمات درمانی به ویژه در جنوب استان کرمان خیلی خیلی کم است و با وجود انکه ۷ بیمارستان در این منطقه افتتاح شده است اما هنوز در جیرفت مهمترین مشکل کمبود تخت است، در کهنوج و منوجان و قلعه گنج با مشکلات مواجه هستیم.

وی افزود: بخش خصوصی باید در زمینه سرمایه گذاری در حوزه درمانی ورود کند و دولت باید عده ای را که فقیرند اداره کند و کم درامدها دولت وظیفه دارد تکریم کند.

قاضی زاده هاشمی یاد و خاطر مرحوم آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت و افزود: ایشان از عمق جان عاشق ایران اسلامی بودند و ایران را در باب داشتن ذخایر، عظمت و موقعیتش توصیف می کرد و می گفتند که ایران به جهان و جهان به ایران نیازمند است ایران آینده خیلی درخشانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در روز آخر زندگی شان که در خدمت ایشان بودیم در حل مشکلات ایران تلاش داشتند رفسنجان با نام ایشان گره خورده است و برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمت کشیدند و تلاش در جهت محقق ساختن آرمانهای نظام تلاش داشتند.

 

برچسب ها:
بیمارستان جیرفت جنوب استان کرمان رودبار سفر وزیر بهداشت به رفسنجان سید حسن قاضی زاده هاشمی کهنوج وزیر بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان