عکسهای یادگاری وزیر بهداشت با خانه خشتی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 156976
عکسهای یادگاری وزیر بهداشت با خانه خشتی در رفسنجان

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سفر به رفسنجان به خانه حاج آقا علی واقع در روستای قاسم آباد رفت و از بزرگترین خانه خشتی جهان در رفسنجان بازدید کرد.

خانه » اجتماعی » عکسهای یادگاری وزیر بهداشت با خانه خشتی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سید حسن قاضی زاده هاشمی در سفر یکروزه ی خود به رفسنجان که روز گذشته ۱۹ آذرماه انجام شد پس از افتتاح چندین طرح بهداشتی ، درمانی و اموزشی و بازدید از پروزه های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و برگزاری نشستی صمیمانه با مسئولین این شهرستان به خانه حاج آقا علی واقع در روستای قاسم آباد رفسنجان رفت و از بزرگترین خانه خشتی جهان در رفسنجان بازدید کرد.

فدایی استاندار کرمان، ملانوری معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه استانداری و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، وزیر بهداشت را در این بازدید همراهی کردند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به این بنای تاریخی مورد استقبال مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان و جمعی از اهالی روستای قاسم آباد قرار گرفت.

فاطمه حمیدی عضو بنیاد صلح جهانی نیز در آغاز حضور وزیر بهداشت در خانه حاج آقا علی ضمن خیر مقدم به وصف این بنا پرداخت و گفت: خانه ی حاج آقا علی با ۱۴ هزار مترمربع  وسعت، ۷ هزار مترمربع زیربنا و ۱۱۰ اتاق با ۲۵۰ سال قدمت و ۱۴ سال طول ساخت یکی از شاخص ترین خانه های ایرانی است که به عنوان بزرگترین خانه خشتی جهان شناخته شده است.

 

برچسب ها:
خانه حاج آقا علی خانه خشتی قاسم آباد رفسنجان وزیر بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان