معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد:

۳۴۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 156879
۳۴۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جمعیتی حدود ۳۴۰ هزار نفر در دو شبکه شهرستان رفسنجان و انار را پوشش میدهد.

خانه » پزشکی و سلامت » ۳۴۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، احمد جمالی زاده در آیین افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ۵ پروژه از پروژه های تفاهم نامه ی سه جانبه ی وزارت بهداشت, استانداری کرمان و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان امروز افتتاح و به بهره برداری رسید۰
وی افزود:از تعداد ۱۲ پروژه ۴ پروژه قبلا به بهره داری رسیده و ۳ پروژه دیگر شامل دو مرکز جامع خدمات سلامت و یک مرکز آموزش بهورزی با زیربنای ۲۰۰۰ متر تا پایان سال به بهره برداری میرسد.
جمالی زاده خاطر نشان کرد:دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جمعیتی حدود ۳۴۰ هزار نفر در دو شبکه شهرستان رفسنجان و انار را پوشش میدهد که خدمات بهداشتی این جمعیت توسط ۳۳ مرکز خدمات جامع سلامت, ۵ پایگاه بهداشتی شهری و ۹۹ خانه بهداشت ارائه میشود.
وی همچنین عنوان داشت:به همت خیرین و کمک های دولتی به خصوص به برکت طرح تحول سلامت و حمایت های رئیس دانشگاه در چند سال اخیر عمده مراکز تحت پوشش دانشگاه بازسازی و نوسازی شده و امیدواریم تا پایان سال سیستم شبکه براساس اخرین اصلاحات طرح گسترش کامل گردد.
جمالی زاده در خصوص طرح خدمات جامع سلامت روستای جعفر آباد بیان کرد:تا امروز خدمات بهداشتی در روستای جعفراباد توسط یک خانه بهداشت ارائه میشد در سال ۹۵ با بازنگری در طرح گسترش سلامت و با توجه به موقعیت و جمعیت روستا مقرر شد که مرکز خدمات راه اندازی شود پس از اجرای تفاهم نامه سه جانبه کار ساخت آن از سال ۹۶ توسط خیر نیکوکاری شروع و تکمیل آن از محل اعتبارات استانی و وزارت بهداشت تکمیل و انجام شد.
وی افزود:مساحت این زمین بیش از ۳ هزار متر مربع که مرکز با زیربنای ۵۰۰ متر در ان احداث شده است همچنین اعتبار در نظر گرفته شده برای این مرکز ۴ میلیارد ریال و به همین میزان دانشگاه علوم پزشکی جهت تکمیل آن هزینه کرده است و بیش از یک میلیارد آن توسط دانشگاه هزینه شده بود.
جمالی زاده در پایان خاطر نشان کرد: تعداد جمعیتی که قرار است از این مرکز خدمات بهداشتی و درمانی بگیرند ۶۶۵۰ نفر خواهد بود.

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سفر وزیر بهداشت به رفسنجان قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان