افتتاح ۷ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی با حضور وزیر بهداشت در رفسنجان / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 156878
افتتاح ۷ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی با حضور وزیر بهداشت در رفسنجان / گزارش تصویری

هفت طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی امروز با حضور بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رفسنجان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح ۷ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی با حضور وزیر بهداشت در رفسنجان / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی امروز به منظور افتتاح چندین پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی و بازدید از چند طرح عمرانی به شهرستان رفسنجان سفر کرد.

مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان اولین طرح افتتاحی امروز بود که با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان به عنوان بزرگترین اورژانس جنوب شرق کشور با مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و هزینه هفت میلیارد تومان با ظرفیت ۵۴ تخت بیمارستانی دیگر طرح افتتاحی امروز بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی رفسنجان نیز با زیربنای چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع که سه هزار و ۳۰۰ مترمربع آن ساختمان اصلی و ۸۰۰ مترمربع ساختمان اداری بوده و هزینه ساخت آن نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان است نیز به بهره برداری رسید و  آی.سی.یو اطفال بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در این سفر افتتاح شد.

سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با زیربنای دو هزار و ۷۰۰ مترمربع و هزینه ۸.۵ میلیارد تومان با ظرفیت ۱۲ هزار پرس غذا در روز و فاز دوم مرکز EOC مدیریت بحران شهرستان رفسنجان نیز با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های افتتاحی سفر یکروزه ی وزیر بهداش، درمان و اموزش پزشکی به رفسنجان بود.

لازم به ذکر است پروژه های خانه بهداشت روستای روامهران بخش نوق با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و هزینه ساخت ۳۰۰ میلیون تومان، پروژه ستاد شبکه بهداشت شهرستان انار با زیربنای هزار مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، پروژه مرکز جامع سلامت شهری شهید باهنر انار با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان و پروژه خانه بهداشت گلشن شهرستان انار با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و هزینه ۱۷۰ میلیون تومان نیز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

گفتنی است در سفر امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۰ مترمربع پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

حضور در نشست با مسئولین شهرستان رفسنجان و بازدید از خانه حاج آقا رفسنجان برگترین خانه خشتی جهان در روستای قاسم آباد نیز از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در رفسنجان بود.

عکس از امین قاسمیان

برچسب ها:
امین قاسمیان اورژانس بیمارستان حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) رفسنجان سفر وزیر بهداشت به رفسنجان سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی رفسنجان مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد وزیر بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان