وقتی دم خروس کُتِ فتنه در رفسنجان بیرون می زند + عکس

  • شناسه خبر: 156811
وقتی دم خروس کُتِ فتنه در رفسنجان بیرون می زند + عکس

زهی خیال باطل فتنه گرانی که گمان می کنند با نامگذاری نکردن یک سالن به نام ۹ دی می توانند ارزش این روز بزرگ را از بین ببرند…

خانه » سیاسی » وقتی دم خروس کُتِ فتنه در رفسنجان بیرون می زند + عکس

به گزارش خانه خشتی ، در سفر روز گذشته وزیر محترم ورزش و جوانان به شهر رفسنجان و در آغاز مراسم افتتاح سال ۹ دی به ذکر سخن قابل توجهی از زبان مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان برخوردیم.
امیری خراسانی در بدو ورود به سالن در میان توضیحاتی که به وزیر محترم می‌داد عنوان کرد انشالله به دستور جناب فرماندار در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نام یکی از شهدای شهرستان برای این سالن انتخاب و از تندیس آن شهید گرانقدر نیز رونمایی شود.
این سخن جناب مدیر بسیار متین است که نام شهدا همیشه زنده بماند اما چرا برای مکانی که از لحظه ی کلنگ زنی در سال ۱۳۹۰ نامگذاری شده است و ۹ دی نام دارد.(کافی است تنها در میان اخبار و مصاحبه های کار شده در این زمینه سرچی بزنید و به این نتیجه برسید)
اقدام قابل توجه دیگری را از یکی از مسئولین طراز اول شهر در پی این سخن مدیر کل نیز شاهد بود که در تایید سخن جناب امیری حاضرین را تشویق به کف زدن نمود.
و دیگر اینکه بنر آماده شده به نام سالن ۹ دی و قاب رونمایی از این پروژه که در آن با نام سالن مسابقاتی ۹ دی نام برده شده بود و قرار بود توسط وزیر محترم رونمایی گردد نیز دقایقی قبل از حضور وزیر و هیأت همراه جمع شد!
و اما وقتی به سراغ جناب مدیر کل رفتیم و علت را جویا شدیم اینطور گفت: از نظر اداره  ورزش و جوانان و طبق اسنادی که وجود دارد این سالن  سالن ورزشی مسابقاتی است اگر قبلا و یا بعدا اسمی بر روی آن گذاشته شده است ما در جریان نیستیم.

امیری گفت: اصولا نامگذاری یا در شورای ورزشی شهرستان به ریاست فرماندار و یا در اداره کل رخ می دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان به برگزاری کنگره شهدای ۶۵۰۰ شهید استان اشاره کرد و گفت: مصوب شده که سالن هایی که جدید افتتاح می کنیم و #نام_ ندارند به نام یکی از شهدای ورزشی نامگذاری کنیم.

امیری خراسانی گفت: بر اساس مواردی که خودمان در اسناد داریم استارت این سالن از سال ۹۰ زده شده که بنده هم نبودم که بگویم اسمی بوده که من خدای ناکرده آن را عوض کرده باشم ، بر اساس مصوبه در کنگره شهدا داریم که خود سردار ابوحمزه تاکید داشتند و ما موظف هستیم چندین سالن را به نام شهدای ورزشکار بگذاریم و گامی برداریم برای زنده نگه داشتن یاد شهدا.

امیری در پاسخ به این سوال که چه می شود که اسم این سالن که از سالهای قبل ۹ دی بوده بماند گفت: اشکالی ندارد بگذارند، شورای ورزش شهرستان تصویب کند و خود شهرستان اقدام کند.

آنچه از سخنان جناب امیری بر می آید این است که به اصطلاح ما رفسنجانی ها کت فتنه در شهر خودمان است که انگار دوباره خواسته سر برآورد و عرض اندامی کند.
اما ذکر چند نکته جهت تنویر فکر آقایان خالی از لطف نیست:
تمامی اسناد این سالن به نام ۹ دی نامگذاری شده است، هم در زمان فرماندار سابق و هم فرماندار فعلی مدارکی دال بر این نام برای این سالن نیز وجود دارد و ایشان بارها در مصاحبه های خود از این سالن به نام ۹ دی نام بردند.
و موضوع جالب اینکه خود جناب امیری خراسانی که امروز مدعی شدند این سالن در اسناد ما نامی نداشته و تنها به نام سالن مسابقاتی شناخته می شود در دیدار مورخ ۱ تیرماه سال ۹۶ خود با فرماندار رفسنجان از این سالن با نام ۹ دی نام بردند!!!

حتی بنرهایی مراسم افتتاح سالن مسابقاتی ۹ دی نیز که در داخل سالن نصب شده  بود و گویا دست اندر کارانی که به آنها دیکته جمع آوری این بنرها شده از این بنر غفلت کرده بودند، نیز گواهی بر همین دم خروس است!

حتی عکس یادگاری وزیر محترم ورزش و جوانان با جمعی از ورزشکاران جوانمرد در این سالن و با این بنر…

گفتنی است اهمیت ۹ دی و روز بصیرت و ولایت که در تقویم کشورمان به ثبت رسیده است بر کسی پوشیده نیست. این ماجرا دم خروسی بود که از مدعیان به ظاهر در خط رهبری بیرون زد که گمان نمی کنم راه به جایی ببرد.

اگر آقایان بدون زحمت اعلام می‌کردند که نام این سالن را تغییر می‌دهیم بسیار وزین تر از این بود که بخواهند با چنین اقدامی به شعور مردم توهین کنند.

و نکته ی پایانی اینکه ۹ دی برای همیشه در تاریخ انقلابی نه تنها شهر رفسنجان که در سراسر ایران اسلامی ثبت و ضبط گردیده است و چنین اقداماتی و چنین نامگذاری کردن ها و نامگذاری نکردن ها نمی تواند بر عظمت این روز خدشه ای وارد سازد.

برچسب ها:
9 دی سالن 9 دی فتنه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    اینها مشتی خائن هستند که تازه به دوران رسیده اند از ترس از دست دادن پست ومقامشان این غلطا رو میکنند

    همشهری

    ۹دی در تاریخ ماندگار شد. امام خامنه ای حالا اینها چه بخواهند چه نخواهند....

    داور

    خب اشکالی نداره پس میدان و خیابان آزادی رفسنجان هم باید به همان نام بماند. اتمام حجت کردند. تمام

    م

    مرگ بر ضد ولایت فقیه...

    عمار

    مرگ بر منافقین و فتنه گران...

    عمار

    از این طیف هر چی بگید بر میاد جز ولایتمداری و قانون مداری....
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان