بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 156782
بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد / عکس

مراسم بزرگداشت روز دانشجو همراه با برنامه های متنوع و شاد در دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان با حضور مسئولین شهر و خیر بزرگوار دانشگاه در محل تالار عاشورای این دانشگاه برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز آیین بزرگداشت روز دانشجو و رونمایی از تندیس موسس دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه برگزار شد.

روح الله خلیلی نژاد رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان در این آیین ضمن خوش آمد به حاضرین و تبریک روز دانشجو بخشی از عملکرد عمرانی و رفاهی دانشگاه در سال های اخیر را بیان و از مسئولین محترم و خیربزرگوار دانشگاه برای اجرای طرح های جدید درخواست همکاری نمود.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود دانشگاه پیام نور را به دلیل شرایط بومی گزینی یک دانشگاه موثر در حوزه تحولات سیاسی بیان و از مسئولین محترم جهت حضور بیشتر و شرکت در جلسات نقد و گفتگو دعوت نمود.

خلیلی نژاد همچنین خبر سفر مشهد مقدس به نخبگان فرهنگی و ورزشی و علمی را از جانب خیر محترم دانشگاه به دانشجویان داد و عنوان کرد: با همکار خیر و شهرداری پارکی در محل دانشگاه احداث میگردد.

حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان نیز در این مراسم به بیان فلسفه روز دانشجو پرداخت و فلسفه این روز را استکبار ستیزی و نفی سلطه آمریکا بیان نمود.
حاج سید جلال مرتضوی خیر و موسس دانشگاه پیام نور نیز گزارشی از نحوه ساخت دانشگاه داد و بیان داشت: نخواهد گذاشت دانشجویی بخاطر نداشتن شهریه از تحصیل باز بماند.

وی همچنین به دانشجویانی که در شرف ازدواج هستند وعده دادند در صورت ازدواج ۷تا۱۰میلیون تومان هدیه ازدواج دریافت خواهند نمود.اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی دانشگاه با حضور مهمان آقای علی عبداللهی خواننده ، تجلیل از نفرات برتر علمی فرهنگی و ورزشی و همچنین نفرات برتر مسابقات فوتسال جام دانشجو ، اجرای تئاتر رمال خانه توسط کانون تئاتر دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است در این آیین از سوی ریاست دانشگاه از خدمات شهردار رفسنجان تجلیل شد و همچنین به نمایندگی از نماینده محترم شهرستان لوح سپاسی تقدیم مشاوره عالی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گردید.

عکس از امین قاسمیان

برچسب ها:
دانشگاه پیام نور رفسنجان روز دانشجو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان