نمایشگاه پاییزه در نوق رفسنجان برپا شد / عکس

  • شناسه خبر: 156450
نمایشگاه پاییزه در نوق رفسنجان برپا شد / عکس

نمایشگاه پاییزه از ۷ تا ۱۶ آذرماه در اسماعیل آباد نوق رفسنجان دایر گردیده است.

خانه » اجتماعی » نمایشگاه پاییزه در نوق رفسنجان برپا شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، محمدرضا صفری مدیرعامل شرکت نمایشگاهی هفت آسمان در حاشیه این مراسم اظهار داشت :این نمایشگاه شامل ۱۲۰ غرفه از کل کشور است غرفه های شامل مواد غذایی ،خشکبار ،پوشاک ،ترشک و لواشک،مس ، بدلیجات و کلیه کالاهایی که مربوط به نمایشگاه می شود در اینجا وجود دارد .

وی بیان داشت : این نمایشگاه از ۷ تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد و ساعات بازدید آن از ۹ صبح تا ۹ شب می باشد ، محل آن اسماعیل آباد نوق جنب پمپ بنزین می باشد این نمایشگاه با همکاری شورای اسماعیل آباد صورت گرفته است.

صفری تصریح کرد :این نمایشگاه از نظر کیفیت و کمیت کالاها مناسب می باشد دو سال قبل این نمیاشگاه را در فردوسیه نوق برگزار کردیم و امسال در محل اسماعیل آباد برگزار می شود.

وی افزود :استقبال مردم از این نمایشگاه خوب بوده است اجناسی که اینجا ارائه می شود ۲۰ درصد قیمت بازار است و شامل مایحتاج ضروری مردم است .

صفری ضمن قدردانی از فرمانداری ، بخشداری، نیروی انتظامی، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف رفسنجان و پاسگاه انتظامی، دهیاری و شورای اسلامی اسماعیل آباد دهستان رضوان بخش مرکزی رفسنجان از آقایان علیرضا نوری ،علی بنی اسدی ، علی ابوالهادی و گنجی و ساجدی و مریدی که در راه اندازی این نمایشگاه یاری رساندند، تشکر نمود .

 

 

برچسب ها:
اسماعیل آباد نوق رفسنجان نمایشگاه پاییزه نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان