همزمان با دهه ی فجر ؛

دادگاه عمومی بخش صفائیه رفسنجان افتتاح می شود / عکس

  • شناسه خبر: 156443
دادگاه عمومی بخش صفائیه رفسنجان افتتاح می شود / عکس

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:تمام مجوزهای لازم جهت راه اندازی حوزه قضائی بخش صفائیه رفسنجان توسط ریاست محترم قوه قضائیه صادر شده است و دادگاه عمومی صفائیه در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

خانه » اجتماعی » دادگاه عمومی بخش صفائیه رفسنجان افتتاح می شود / عکس

به گزارش خانه خشتی ، یدالله موحد در جلسه با مسئولان محلی رفسنجان و بخش صفائیه اظهار داشت: امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت های اولیه توسط مسئولان محلی بخش صفائیه رفسنجان ،دادگاه این بخش در دهه ی مبارک فجر افتتاح گردد.
نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با اشاره به اینکه حقیقتا مردم ایران فداکارترین مردم در دنیا هستند،گفت:حاکمیت و مسئولان وظیفه شان خدمت بی منت به مردم است.
وی افزود:در شرایط کنونی به لحاظ محدودیت های مالی و اقتصادی که در کلان کشور و به تبع آن در سیستم های اداری وجود دارد،تنها را غلبه بر مشکلات این است که بخش های مختلف دست در دست یکدیگر با هم همکاری نمایند تا کارها به پیش برده شود.
موحد خاطرنشان ساخت:تمام تلاش مدیریت دادگستری استان کرمان وقوه قضائیه بر این است که عدالت در دسترس شهروندان قرار گیرد و راه اندازی مجموعه های قضائی در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز با این هدف صورت می پذیرد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمدی،رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت:باتوجه به حجم بالای پرونده ها در صفائیه(نوق رفسنجان)و همچنین بعد بالای مسافت و خطرناک بودن جاده نوق به رفسنجان ،راه اندازی دادگاه در این بخش ضرورت دارد.
شایان ذکر است بخش صفائیه دارای ۲۲هزار و ۴۰۰نفر جمعیت است که با راه اندازی دادگاه عمومی بخش صفائیه،روزانه از ترددهای زیادی که با هدف انجام امور اداری و قضائی به رفسنجان صورت می پذیرفت جلوگیری خواهد شد و این منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه های شهروندان می گردد.

برچسب ها:
دادگاه عمومی دادگاه عمومی صفائیه رفسنجان صفائیه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان