دکتر محمد اسفندیار مدیر عامل مؤسسه صندوق بازنشستگی:

تمام تلاش ما رفع مشکلات و خواسته های بازنشستگان است + عکس

  • شناسه خبر: 15644
تمام تلاش ما رفع مشکلات و خواسته های بازنشستگان است + عکس

 به گزارش خبرنگار خانه خشتی، مراسم تجلیل از تلاشهای دکتر محمد اسفندیار مدیر عامل مؤسسه صندوق بازنشستگی و عضو هیئت مدیره صنایع مس ایران، امروز با حضور بازنشستگان شرکت صنایع مس در تالار علقمه رفسنجان برگزار شد. در این مراسم عده ای از کارگروهان تخصصی به بیان مشکلات بازنشستگان پرداختند. پور محمدی فرماندار رفسنجان در […]

خانه » آخرین اخبار » تمام تلاش ما رفع مشکلات و خواسته های بازنشستگان است + عکس

 به گزارش خبرنگار خانه خشتی، مراسم تجلیل از تلاشهای دکتر محمد اسفندیار مدیر عامل مؤسسه صندوق بازنشستگی و عضو هیئت مدیره صنایع مس ایران، امروز با حضور بازنشستگان شرکت صنایع مس در تالار علقمه رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم عده ای از کارگروهان تخصصی به بیان مشکلات بازنشستگان پرداختند.

پور محمدی فرماندار رفسنجان در خصوص پیگیری و حل مطالبات صورت گرفته گفت: در بحث اشتغال  برای فرزندان بازنشستگان تنها راه این است که در این شهرستان سرمایه گذاری صورت گیرد.

اسفندیار مدیر عامل مؤسسه صندوق بازنشستگی نیز خاطر نشان کرد: در صورت مطالبات انجام نشده پیگیر هستیم و تمام تلاش ما رفع مشکلات و خواسته های شماست.

وی در خصوص سهام ترجیحی به باز‌نشستگان گفت: از طریق دیوان عدالت پیگیری کرده ایم و امیدواریم رأی به نفع صندوق ارائه شود.

اسفندیار ابراز امیدواری کرد: موضوع پاداش پایان خدمت بازنشستگان که مربوط به شرکت مس می باشد نیز با موافقت مدیران ارشد در حال انجام است.

مدیر عامل مؤسسه صندوق بازنشستگی، مجتمع صنعت مس را که بعنوان بزرگترین شرکت بورسیه کشور است از زحمات بازنشتگان این مجموعه دانست و ادامه داد: به علت شب عید، سبد کالا مبلغ  ۴۰۰ هزار تومان به صورت نقدی به بازنشستگان این مجموعه ارائه خواهد شد.

برچسب ها:
بازنشستگان مس رفسنجان مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان