به مناسبت روز جهانی معلولین ؛

نمایشگاه توانمندیهای معلولین در رفسنجان گشایش یافت / عکس

  • شناسه خبر: 156404
نمایشگاه توانمندیهای معلولین در رفسنجان گشایش یافت / عکس

به مناسبت روز جهانی معلولین، نمایشگاه توانمندیهای معلولین شهرستان های رفسنجان، شهربابک و انار صبح امروز در محل سالن هنرستان امام رضا(ع) رفسنجان و با حضور مسئولین گشایش یافت.

خانه » فرهنگی مذهبی » نمایشگاه توانمندیهای معلولین در رفسنجان گشایش یافت / عکس

به گزارش خانه خشتی ، با پیام روابط عمومی اداره بهزیستی رفسنجان به مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندیهای معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی دعوت شدیم.

این نمایشگاه که به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین در محل سالن هنرستان امام رضا(ع) شهر رفسنجان دایر شده است ، توانمندیهای معلولین و مددجویان بهزیستی شهرستان های رفسنجان ، شهربابک و انار را به نمایش گذاشته است.

صبح امروز نمایشگاه با حضور امام جمعه، رئیس شورای شهر، معاون فرماندار و جمعی از دیگر مسئولین افتتاح شد.

به گفته ی محمود حیدری رئیس اداره بهزیستی رفسنجان انجمن های نابینایان و ناشنوایان ،مراکز آراد ، جهش و اوتیسم در این نمایشگاه حضور دارند و اقلامی از جمله صنایع دستی ، شیرینیجات، ترشیجات،سنگهای زینتی و … عرضه می شود.

غرفه نمایش کودک، صنایع دستی انجمن نابینایان، شیرینی و آشپزی، هیات ورزشی، محصولات فرهنگی از جمله بخش های این نمایشگاه است.

مرکز جامع معلولان ذهنی جهش پسرانه بالای ۱۴ سال توانمندیهای معلولین تحت پوشش این مرکز را در معرض دید علاقمندان قرار داده است و اعضای کانون ناشنوایان نیز کارگاه عروسک سازی خود را به عنوان شیداددف در محل این نمایشگاه برپا نموده و علاقمندان می توانند از نزدیک با محصولات و نحوه ی کار این کارگاه آشنا شوند و سفارش محصول دهند.

مهدیه کاظمی مدیر آموزشگاه آزاد هنری گلابتون که یکی از معلولین موفق شهرستان است ، نیز با حضور در این نمایشگاه صنایع دستی های خود را در زمینه معرق، مشبک، تذهیب و چرم به نمایش گذاشته است.

مرکز حرفه آموزش معلولین دخترانه آراد نیز سه غرفه از این نمایشگاه را به عرضه دستاوردهای معلولین دختر شهرستان در زمینه های مختلف نمد دوزی، چرم دوزی، گلیم بافی ، خیاطی و نقاشی به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است اداره آموزش و پرورش در اختصاص مکان مناسب به این نمایشگاه و شهرداری برای یاری رساندن در انجام امور اطلاع رسانی و تبلیغات در کنار اداره بهزیستی در برپایی این نمایشگاه سهیم هستند.

نمایشگاه توانمندیهای معلولین تا روز ۱۴ آذرماه در ساعات ۸ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۰ در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

 

برچسب ها:
روز جهانی معلولین معلولین معلولین در رفسنجان نمایشگاه توانمندیهای معلولین در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نوید

    فقط از 12تا 14کم نیست واقعا همه نمایشگاه ها حداقل 1هفته دایر است
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان