رئیس جدید نظام مهندسی ساختمان در رفسنجان معرفی شد + عکس

  • شناسه خبر: 156385
رئیس جدید نظام مهندسی ساختمان در رفسنجان معرفی شد + عکس

سید محمود حسینی به عنوان رئیس جدید نظام مهندسی ساختمان شهرستان رفسنجان معرفی شد .

خانه » اجتماعی » رئیس جدید نظام مهندسی ساختمان در رفسنجان معرفی شد + عکس

به گزارش خانه خشتی ، روز گذشته طی مراسمی با حضور امام جمعه و معاون برنامه ریزی فرمانداری، سید محمود حسینی به عنوان رئیس جدید نظام مهندسی ساختمان شهرستان رفسنجان معرفی شد و از زحمات حاج احمدی رئیس سابق قدردانی بعمل آمد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه در این مراسم با بیان اینکه هر چه انسان کار را جدی تر انجام دهد کارامدی آن در جامعه ظاهر می شود اظهار داشت : زلزله ای که  اخیرا  پل ذهاب و کرمانشاه را لرزاند نمونه کارایی همکاران نظام مهندسی بوده است که در آنجا محقق شد و ساختمان های جدید ساخته شده  زیر نظر مهندسین بوده است که هیچ آسیبی به آنها وارد نشده است و این نمونه کارنامه قبولی مهندسین کشور ماست .

امام جمعه رفسنجان گفت :تقریبا اکثرا جاهای استان دچار حادثه زلزله هستند  لذا در این راستا تعارف و اغماض کردن معنا ندارد و مسئواین نظام مهندسی باید در این راستا خوب عمل کنند.

وی افزود :ساختمانها باید محکم ساخته شود استان تا به حال خوب عمل کرده است سرمایه های بالفعل و بالقوه خوبی در زمینه نظام مهندسی در رفسنجان داریم همه تعهد ،تدین و کار حرفه ای برعهدشان است و اخلاق رعایت شده و هر کسی که مسئولیت را قبول کرده به دنبال آن  تابعیت هم وجود داشته است .

رمضانی پور خاطرنشان کرد :کسی که مسئولیت را  بر عهده گرفت امانت دار است و باید خوب امانت داری کند  تا خدای ناکرده مشکلی در شهرستان به وجود نیاید .

وی با انتقاد از مرکز استان عنوان داشت :با تغییراتی که در مرکز استان صورت گرفته است نه ماه از انتخابات برگزار شده بود مرکز استان اخلاق حرفه ای را رعایت نکردند .

امام جمعه رفسنجان گفت :احترام به رای مهم بود ،نامزدان یک خانواده بزرگ هستند جایگاه و شانیت آنها مهم است که باید حفظ شود .

وی تاکید داشت :همراهی و همکاری همیشه وجود داشته با توجه به حرمتی که این مجموعه دارد مورد احترام و تکریم است اگر دقت صورت نگیرد سرمایه مردم از بین می رود .

رمضانی پور بیان داشت :به ضوابط عمل شده است خود مهندسین به مردم لطف می کنند در محاسبات و برنامه ها ملاحظات را می کنند در شهرستان این سرمایه ارزشمند وجود دارد .

وی تصریح کرد :تجاربی که این مدیریت تا به حال  داشتند باید حفظ شود و اشتباه این است که فکر کنیم مدیر قبلی کار ی انجام نداده است و کاملا اشتباه کرده است .

امام جمعه رفسنجان به شهید محراب آیت الله مدنی اشاره ای داشت و بیان داشت :اخلاص واقعی در کار این است که کاری که مد نظر داشتی که میخواهی انجام بدهی دیگری انجام داده است، مدیر را باید ترغیب کنید نه تخریب و این اخلاق عمومی است.

وی ادامه داد :کار دینی ماست که کار دیگران را اهمیت دهیم و هر جا نقصی است برطرف کنیم این جور نگاه باید در همه جوانب و کارها باشد تا خدای نکرده در اثر بد عمل کردنمان آسیبی به جامعه وارد نشود .

رمضانی پور گفت : مسئولیتها امانت است و خدمتی که به جامعه می شود در سایه تعامل صورت می گیرد  تا ساخت و سازها آغاز شود با تشویق و ترغیب و تعامل با شهرداران خود رفسنجان و بخش های اطراف باید  همراهی کنیم تا همه دست دهیم تا حرکتی در بحث ساخت وسازها صورت گیرد.

وی ادامه داد :با توجه به کثرت مهندسین در نظام مهندسی شهرستان باید  فرصتی به این شهرستان داده شود و بودجه ای اختصاص داده شود تا شان و نیازهای این شهرستان بر طرف شود .

برچسب ها:
نظام مهندسی نظام مهندسی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان