فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

کارخانه رفسنجان دارو در دهه فجر به بهره برداری می رسد

  • شناسه خبر: 156260
کارخانه رفسنجان دارو در دهه فجر به بهره برداری می رسد

فرماندار رفسنجان گفت :کارخانه رفسنجان دارو ،با اشتغالزایی ۶۰ تا ۱۲۰ نفر در دهه فجر به بهره برداری می رسد

خانه » رفسنجان » کارخانه رفسنجان دارو در دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش خانه خشتی ؛علیار اسکندری نسب در مراسم اختتامیه جشنواره اشتغال جهادی ،مهارت و همدلی که حضورمدیرکل صندوق بیمه کارآفرینی امید و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده شهدا در حسینیه علی آباد شهرستان رفسنجان اظهار داشت :اشتغال و مشکلات کارآفرینی یکی از معضلات جامعه ماست، دشمن با تحریم های اقتصادی مشکلات ما را نشانه گرفته است مخصوصا در بعد روانی دنبال آن است که جامعه را با تنش های جدی روبرو کند .

وی تصریح کرد :کشور در طول دوران گذشته گردنه های بسیار سختی را پشت سر گذاشته است ،کشوری که می تواند موشک های  پیشرفته تولید کند در بحث پزشکی و دانش نانو توانسته پیشرفت کند از گردنه های اقتصادی هم عبور خواهد کرد .

فرماندار رفسنجان بیان داشت :اگر از گردنه های اقتصادی عبور کنیم در صحنه های علمی و اقتصادی رقیب دنیا خواهیم شد .

وی اذعان داشت :دشمن بر اشتغال ،بیکاری و مباحث اقتصادی فشار وارد کرده است با تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولین یقینا از مرحله تحریم ها عبور خواهیم کرد و در آینده نه چندان دور ثبات اقتصادی به کشور باز می گردد .

اسکندری نسب با اشاره به خدمات ارزنده ملانوری فرماندار اسبق شهرستان و اینکه مشکلات صنایع به تحریم ها بر می گردد گفت : با افتتاح فاز اول کارخانه فروکروم اشتغال ایجاد شده است دیتا سنتر این کارخانه با اشتغالزایی ۵۰۰ نفر به نتیجه خواهد رسید و همچنین بالغ بر ۴۰۰ نفر در کارهای عمرانی شهرداری وارد کار شدند .

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :کارخانه رفسنجان دارو در بدترین شرایط ارزی کشور با پیگیریهای نماینده و سرمایه گذار با اشتغالزایی ۶۰ تا ۱۲۰ نفر در کوتاهم مدت و بلند مدت در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد :کارخانه ظروف یکبار مصرف با سرمایه گذار آلمانی از کارهای زیربنایی است که در شهرستان انجام شده ،دولت تدبیر و امید گام های اساسی برای کشور برداشته است  ولی شهرستان رفسنجان شهرستانی تک محصولی است و با دیگر شهرستان فرق دارد .

اسکندری نسب گفت :برای اقتصاد تک محصولی رفسنجان فکری نشده است ،باید در زمینه صنعت و کشت جایگزین برای کشاورزی فکری برداشته شود تا وضعیت بحرانی  شهرستان را نجات دهیم .

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد :آقای حکیم نیا در بحث اعتبارات اشتغالزایی در شهرستان رفسنجان و همچنین بحث  روستایی بیشتر همکاری را با ما داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد .

برچسب ها:
اختتامیه جشنواره جهادی اشتغال کارخانه رفسنجان دارو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان