مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان مطرح کرد :

مدیری که مانع کار تولید می شود ستون پنجم دشمن است

  • شناسه خبر: 156248
مدیری که مانع کار تولید می شود ستون پنجم دشمن است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت :حضور مسئولین استانی و شهرستانی در این جشنواره برای تشویق کارآفرینان است ،کسانیکه مانع این کار می شوند و مدیری که به تولید کمک نمی کند ستون پنجم دشمن است.

خانه » رفسنجان » مدیری که مانع کار تولید می شود ستون پنجم دشمن است

به گزارش خانه خشتی ؛ زهرا موسی پور در مراسم اختتامیه جشنواره اشتغال جهادی ،مهارت و همدلی که با حضورمدیرکل صندوق بیمه کارآفرینی امید و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده شهدادر حسینیه علی آباد شهر رفسنجان برگزار شد اظهار داشت :اگر عوامل تولید را مسائل مادی ، فضا ، تجیهزات و عوامل انسانی بدانیم نیروی انسانی می تواند به خوبی از عوامل تولید استفاده کند و اشتغال ایجاد نماید .

وی از جشنواره جهادی به عنوان یک رویداد خوب یاد کرد و گفت :در جنگ نظامی همه دست به دست هم دادیم از دورترین نقطه همه مردم تا تمام دارایی خود را در دفاع مقدس هزینه کردند، امروز هم همان موقعیت را داریم ولی  فقط شیوه ان فرق کرده است .

موسی پور تصریح کرد : جهاد امروز،جهاد اقتصادی است همه باید به همه کمک کنند هر کس تولید و محصولی دارد طوری قیمت گذاری کند  تا فشار بر طبقات مستضعف کمتر شود این وظیفه شرعی است، علما و مجتهدان باید به نقطه ای برسند که هوای یکدیگر را داشته باشند .

مدیرکل اجتماعی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با بیان اینکه کار و اشتغال باارزش ترین سرمایه فرد است گفت : تلاش کنیم این سرمایه جاودانی را برای  یکدیگر ایجاد کنیم امروز کسانی که در صحنه اشتغال منشا خیرات هستند قابل تقدیرهستند .

وی افزود :وظیفه ما دولتی هاست که درکنار مردم این حرکت را شتاب بدهیم .

وی بیان داشت :حضور مسئولین استانی و شهرستانی در این جشنواره  برای تشویق کارآفرینان است ،کسانیکه مانع این کار می شوند و مدیری که به تولید کمک نمی کند ستون پنجم دشمن است.

موسی پور گفت :همه باید کمک کنیم از گذرگاه سخت عبور کنیم واین مهم  جز با وحدت و یکدلی امکان پذیر نخواهد بود واگر مسائل اجتماعی حل شود مسائل امنیتی و سیاسی نخواهیم داشت.

 

برچسب ها:
اشتغال تولید جشنواره اشتغال جهادی ،مهارت و هعمدلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان