حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی گفت :

خیران به جای ساخت مدرسه خانه برای زوج های جوان بسازند

  • شناسه خبر: 15618
خیران به جای ساخت مدرسه خانه برای زوج های جوان بسازند

ساخت مدرسه و درمانگاه توسط دولت باید صورت گیرد و بهتر است خیرین خانه های ساخته و به طور موقت در اختیار زوج های جوان بگذارند . به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،در همایش بزرگ روشهای همسر داری که با حضور زوجهای جوان رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در محل مصلی رفسنجان برگزار شد حجت […]

خانه » آخرین اخبار » خیران به جای ساخت مدرسه خانه برای زوج های جوان بسازند

ساخت مدرسه و درمانگاه توسط دولت باید صورت گیرد و بهتر است خیرین خانه های ساخته و به طور موقت در اختیار زوج های جوان بگذارند .

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،در همایش بزرگ روشهای همسر داری که با حضور زوجهای جوان رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در محل مصلی رفسنجان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در این همایش مسئله ازدواج را از نظر اسلام امری بسیار ضروری ومهم عنوان کرد وگفت : اگر این امر در جامعه به درستی صورت نگیرد خود به خود در جامعه فساد وناامنی و آلودگی وبرهم خوردن نظم زندگی بوجود خواهد آمد.

وی با اشاره به وجود مشکل اساسی جوانان امروزی مبنی بر نداشتن مسکن اظهار داشت : احداث مدرسه ، درمانگاه ومکانهای عام المنفعه در سراسر کشور بر عهده دولت است و خیران نیز بجای احداث این مکانها دست به ساخت و وقف خانه هایی در حد ۵۰ متری بزنند و آنهارا موقتا در اختیار زوجهای جوان بدون مسکن قرار دهند که این کار خداپسندانه ی خیران خیر دنیا و آخرترا بهمراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی بهترین وحساسترین سن ازدواج را ۲۲ تا ۲۴ سال بیان کرد وافزود : هر چه جوانان از این سن دور شوند وپا به سن بگذارند در انتخاب طرف مقابل خود وسواسی بخرج می دهند که بسیار خطرناک است .

وی در پایان به ۵ عنصر شادی ونشاط آور ( ابراز علاقه ، گذشت ، انصاف ، احترام متقابل ، اعتماد واطمینان )اشاره کرد وخاطر نشان کرد : به واسطه اجرای این عناصر در خانه است ، که افراد آن خانه هیچگاه به سوی انحراف کشیده نخواهند شد.

در پایان مراسم به ۳۵ زوج جوان به قید قرعه جایزه ی۱۵۰ هزار تومانی اهدا شد .

رضایی

برچسب ها:
خیران به جای ساخت مدرسه خانه برای زوج های جوان بسازند .
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فاطمه

    سلام خدا خیرتون بده در حال حاضر به خاطر خانه وشرایط مالی نتوانستم ازدواج کنم و1 سال نیم تو عقد هستم اگر کسی هست که خونه رایگان تا 1 سال بده تا بتونم زندگیم بسازم در پیشگاه خدا کار بزرگی کرده.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان