فرماندار رفسنجان در اجتماع بسیجیان مطرح کرد:

هرجا رهبری و بسیجیانش در صحنه حاضر می شوند دشمن ناامید میشود

  • شناسه خبر: 156159
هرجا رهبری و بسیجیانش در صحنه حاضر می شوند دشمن ناامید میشود

فرماندار رفسنجان گفت: هرجا که رهبری نظام و بسیجیانش در صحنه ی مشکلات حضور پیدا میکند دشمن ناامید میشود و در ۴۰ سال گذشته برنامه ریزی برای شکست این دو هدف مقدس را داشته است.

خانه » سیاسی » هرجا رهبری و بسیجیانش در صحنه حاضر می شوند دشمن ناامید میشود

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان که روز گذشته در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار شد، اظهار داشت: شرایط امروز دنیای کینه توزی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی شرایط خاصی را دارا است جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال همواره توانسته است از خطرهایی که از آغازین روزهای پیروزی اش برایش بوجود آمده است عبور کند و پشت سر بگذارد.
وی افزود:همواره دوعامل اصلی توانسته توطئه های دشمنان قسم خورده ی این ملت و رهبری را پشت سر بگذارد یکی تدابیر هوشمندانه و پیامبر گونه ی رهبری انقلاب چه در دوران حیات امام راحل و چه در دوران رهبری امام خامنه ای و دیگری حضور بسیج و بسیجیان پشت سر رهبری و گوش به فرمان بودن خود در تمام عرصه هایی که درتمام صحنه های انقلاب و پیشامد های صحنه انقلاب بوجود آمده است بوده اند.
اسکندری گفت: این دو عامل توانسته اند در تمام عرصه های سیاسی,نظامی,فرهنگی, اقتصادی و امنیتی همه مشکلات را از سر راه بردارد و به همین خاطر است که دشمن عصبانی است و هرجا که رهبری نظام و بسیجیانش در صحنه ی مشکلات حضور پیدا میکند دشمن ناامید میشود و در ۴۰ سال گذشته برنامه ریزی برای شکست این دو هدف مقدس را داشته است.
فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: دشمن همواره به این فکر بوده است که بین صفوف مستحکم رهبری نظام و مردم که همه بسیجی هستند فاصله بیندازد و اهداف خود را پیش ببرد
اما خوشبختانه در طول این چهل سال هرگز نتوانسته است با هوشیاری که این ملت بزرگ و بسیجیان چه آنانکه در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و چه آنانکه در عرصه های مختلف علمی,اقتصادی و فرهنگی فعالیت داشته همه این بسیجیان نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده اند.
اسکندری عنوان داشت:شرایط امسال شرایط خاصی است دشمن برنامه ریزی کرده است به رهبری استکبار جهانی و با تجمیع ۷۰ گروه از معاندین نظام و مخالفین انقلاب اسلامی که دور هم جمع کرده است به خود وعده داده اند که امسال انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار نکند.
وی افزود:رییس جهور امریکا وقتی تصمیم گرفت از توافق هسته ای خارج شود وعده داده بودند هفتم تیرماه جمهوری اسلامی ایران از بین خواهد رفت آنها تصمیم گرفته اند که ما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشنی نداشته باشیم اما به کوری چشم آمریکا این ملت با بسیجیانش پشت سر رهبری در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی جشنی را باشکوه تر از جشن های چهل ساله انقلاب برگزار خواهد کرد.
اسکندری در خصوص برنامه های شهرستان در برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب بیان داشت: امسال در رفسنجان دو برنامه ی اساسی برای جشن های انقلاب اسلامی داریم یکی اینکه همین جشن ها را با حضور همه ی اقشار مختلف مردم هرچه باشکوه تر برگزار کنیم و راهپیمایی ۲۲ بهمن را با شکوه تر از تمام راهپیمایی ها برگزار کنیم و دومین برنامه با همت همه ی مسئولین و بسیجیان یادواره شهدای شهرستان های رفسنجان و انار است که همزمان با کنکره ی ۶۰۰۰ شهید استان کرمان برگزار خواهیم کرد.
فرماندار رفسنجان مطرح کرد:به دنیا ثابت خواهیم کرد اگر فرزندان بسیجی ما در دوران دفاع مقدس همراه با امام و دیگر اقشار ملت از مرز های این کشور دفاع کردند امروز هم با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان که سرمایه های جامعه اسلامی هستند راهشان را ادامه خواهیم داد و لحظه ای رهبریمان را در هجمه ی استکبار جهانی تنها نخواهیم گذاشت.
وی خاطر نشان کرد: با خدای خود عهد کرده ایم پرچمی را که شهدای عظیم الشان انقلاب به دست بسیجیان این ملت و رهبرمان داده است تا اخرین لحظه حفاظت کنیم که به دست صاحب اصلی این نظام حضرت ولیعصر تحویل دهیم.
اسکندری با اشاره سخن امام راحل که فرموند من اطمینان میدهم روزی بسیجیانم سنگرهای کلیدی جهان را تسخیر خواهد کرد افزود: امروز صدای شکستن استخوان های استکبار جهانی با بیداری اسلامی در حساس ترین نقاط دنیا و جهان اسلام به گوش میرسد امروز اگر استکبار جهانی لحظه ای از برنامه های بسیجی امام و سردار سلیمانی لحظه ای ارامش ندارد آن پیام امام است که دارد محقق میشود.
وی در پایان بیان داشت: یقینا با تحریم هایی که آمریکا برای کشور ما بوجود اورده با توجه به گفته های رهبرمان ما این تحریم ها را با شکست مواجه خواهیم کرد و از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

برچسب ها:
اجتماع بزرگ بسیجیان در رفسنجان علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان