امام جمعه رفسنجان در مجمع بسیج عنوان کرد:

صبر کردن مردم بزرگترین خدمت به نظام و دولت است

  • شناسه خبر: 156046
صبر کردن مردم بزرگترین خدمت به نظام و دولت است

امام جمعه رفسنجان گفت: صدها نمونه خانواده وجود دارد که با هزینه های ماهیانه زیر ۵۰۰ هزار گذران زندگی می کنند باید امانت داری و عدالت در جامعه باشد ، همین صبر کردن مردم در برابر مشکلات بزرگترین خدمت به نظام و دولت است.

خانه » اقتصادی » صبر کردن مردم بزرگترین خدمت به نظام و دولت است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه مجمع بسیج شهرستان رفسنجان که صبح امروز در دفتر وی برگزار شد با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)اظهار داشت :یکی از معضلات در شهرستان، شرب مشروبات الکلی است این مجمع می تواند در این زمینه کار کند میزان مشروبات الکلی صنعتی و دست ساز متاسفانه در شهرستان وجود دارد .
امام جمعه رفسنجان با انتقاد از بحث کسانیکه نقل قول می کنند که اجازه مشروبات سالم باید در جامعه داده شود تصریح کرد :این افراد بدون توجه به دستورات اسلامی و شرع این نقل قول ها را می گویند و از روزنامه ای که از بودجه بیت المال برایش هزینه می شود دور از انتظار است و بزرگان هم بر روی آن موضوع مانور می دادند و اینکه آن موضوع جدی گرفته نشد در واقع این نقل قول نوعی یاوه گویی است .
وی افزود :اینگونه مسائل برای جامعه خطر است و برای شهرستان رفسنجان با سابقه انقلابی واقعا باعث تاسف است که عده ای در گذشته به خاطر مسمومیت مشروبات الکلی جان خود را از دست بدهند و شاید کوتاهی ما مسئولین در اگاهی دادن به جوانان در خصوص بیان کردن مضرات آن بوده است .
رمضانی پور خاطرنشان کرد : برایمان سوال است که چطور افراد برای پیدا کردن مشروبات الکلی و مواد مخدر راه و چاره را بلدند ولی ماموران ما آن را بلد نیستند؟ ما در این قضایا کوتاهی می کنیم .
امام جمعه رفسنجان گفت :بزرگان و مسئولین کشور باید در این زمینه فکری کنند و چندین هزار نفر هم در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شده اند ، در بحث مشروبات الکلی باید سازو کاری صورت گیرد .
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص)خاطرنشان کرد :بهترین پناهگاه برای ما وعالیترین مقام در عالم قیامت پیامبر است .
رمضانی پور با اشاره به اینکه راستگو بودن افراد در جامعه یکی از راه های پناه آوردن به پیامبر است بیان داشت : بهترین الگوها ،مسئولان جامعه هستند راستگو بودن در همه حالات است ،امانت در مسئولیت ها هم راه دیگر پناه اوردن به پیامبر است .
وی ادامه داد :متاسفانه در جامعه سوء مدیریت ها بر مدیریت صحیح پیشی گرفته است هر چه پیش می رویم برنامه ای در نظام نداریم به هشدار مقام رهبری در سال ۸۹ عمل نشد و سالها گذشت و امروز در سال ۹۷ دست دولتمردان ما خالی از هر گونه برنامه ای شده است .
امام جمعه رفسنجان گفت :معاونین اقتصادی در نظام ،سردرگم هستند اگر بنا بر اعدام هست افرادی که سوء مدیریت و مفسد اقتصادی هستند محاکمه شوند تا جگر مردم که سوخته است التیام یابد .
وی بیان داشت :صدها نمونه خانواده وجود دارد که با هزینه های ماهیانه زیر ۵۰۰ هزار گذران زندگی می کنند باید امانت داری و عدالت در جامعه باشد ، همین صبر کردن مردم در برابر مشکلات بزرگترین خدمت به نظام و دولت است.
رمضانی پور تصریح کرد :شیعه باید بهترین اخلاق و رفتار را داشته باشد و مسئولینی که تمام شئونات اسلامی را رعایت کنند از سایر مردم به پیامبر نزدیکتر هستند و چنین افرادی مرجع آنها پیامبر است .
امام جمعه رفسنجان گفت :ظرفیت بسیج و مجمع بزرگ است بسیج تنها در بعد نظامی مسئولیت ندارد و اهداف بزرگتری را هم به دنبال دارد پسوند عالی بسیج مستضعفین است که در بحث محرومیت زدایی نقش مهمی دارد .
وی تاکید داشت :برگزاری همایش بسیج، نشانه انس و الفت است و باید به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان