اولین آکادمی الکترونیکی (تمام هوشمند) در رشته مراقبت و زیبایی در رفسنجان افتتاح شد / عکس

  • شناسه خبر: 155913
اولین آکادمی الکترونیکی (تمام هوشمند) در رشته مراقبت و زیبایی در رفسنجان افتتاح شد / عکس

آیین افتتاحیه اولین آکادمی الکترونیکی (تمام هوشمند) در رشته مراقبت و زیبایی در مجتمع پیوند رفسنجان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

خانه » علم و فن آوری » اولین آکادمی الکترونیکی (تمام هوشمند) در رشته مراقبت و زیبایی در رفسنجان افتتاح شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، اولین آکادمی الکترونیکی (تمام هوشمند) در رشته مراقبت و زیبایی صبح امروز طی مراسمی با با حضور امام جمعه، رئیس شورای شهر، بخشدار و رئیس فنی و حرفه ای رفسنجان و مسئول موسسات کارآفرینی استان کرمان و اعضای اتحادیه صنف آرایشگران شهرستان در مجتمع پیوند رفسنجان راه اندازی شد.

مریم علیپور مدیر آکادمی الکترونیکی پیوند در این مراسم اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه و سطح تحصیلات جوانان ما که اکثر آنها تحصیلکرده و جویای شغل هستند با یک دید متفاوتی نسبت به رشته ی مراقبت و زیبایی نگاه کردیم و از همه مهم تر این دیدگاه بد جامعه را که به عنوان یک آرایشگر به فرد نگاه کنند حذف کردیم و به آن با یک دید علمی نگاه کنیم زیرا اگر به هر رشته با این دید نگاه کنیم پیشرفت بیشتری خواهد داشت.


وی افزود:آموزشگاه را مجهز به سیستم تمام هوشمند کردیم که بتوانیم یک فضای آموزشی کاملا سمعی بصری شامل تخته هوشمند, لپ تاپ و سیستم های آنلاین ارائه دهیم.

علیپور همچنین هدف از این آموزشگاه را ایجاد انگیزه برای جوانان و روابط سالم برای دعوت جوانان به پیشرفت خواند.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفرصادق (ع) و با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت :تلاش و کوشش در دنیا به خود انسان برمی گردد و ثمره و نتیجه در بر خواهد داشت .
وی بیان داشت : زمان قبل از انقلاب به زیبایی بانوان توجه می شد ولی به صورت الان ،مکان مشخصی برایش وجود نداشت کم کم به مرکز تبدیل شد .
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد : مجموعه پیوند ،مجموعه ای است که مورد شکایتی نداشته است و مورد اطمینان و اعتماد مردم است ،امنیت بخشی در چنین مجموعه هایی از اهمیت زیادی برخوردار است .


رمضانی پور با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) به محکم کاری در کارها تاکید کرد و عنوان داشت :کارها باید با جدیت و محکم کاری صورت گیرد در فعالیتهای بانوان صیانت ارزش دارد و از ملزومات کار بانوان است .
وی ضمن تشکر از خانم علیپور مدیر مجتمع پیوند رفسنجان و همسر ایشان و با بیان اینکه برای ۳۵ نفر در مجموعه پیوند اشتغال ایجاد شده است خاطرنشان کرد : این مجموعه آموزشی با همت و تعامل ایجاد شده است و همچنین انتقال تجربیات و نشر معلومات به روز به سایر افراد و بخش ها لازم است .
امام جمعه رفسنجان گفت :با دستوراتی که اسلام برای مردان و زنان در زمینه زیبایی داده است لازم است در چارچوب شرع رعایت شود تا آسیب ها در جامعه کاهش یابد .
وی به وحدت اشاره کرد و بیان داشت :نگاه بلند و افق مقام معظم رهبری و امام راحل در پیشبرد اهداف جامعه و نظام است با وجود انتقاد باز هم در سطح کلی مقام معظم رهبری مردم را حمایت خواهد کرد .
وی افزود :فیلمبرداران و آتیله ها باید در خصوص رعایت شئونات اسلامی در خصوص فیلم و عکس های عروسی و همچنین امنیت را در کارهایشان رعایت کنند .

حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: نوع نگاه بروز مدیریت مجموعه پیوند به مسائل امروز جوانان نگاهی متفاوت بود و از همه مهمتر کار آفرینی که انجام شده آنقدر ارزشمند است که قابل توصیف نیست .
وی افزود: امیدوارم این حرکت باعث رشد و توسعه شهرمان رفسنجان بشود که قطعا این کار خواهد شد و امیدوارم که ماهم  بتوانیم یک حامی خوب در مسائل شما باشیم و با همین صلابت و با همین انگیزه این کار را پیش ببریم .

عبدالکریمی رئیس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان نیز در این آیین اظهار داشت: سازمان اموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی آموزش های مهارتی و آموزش های کوتاه مدت ، در خدمت جامعه است که بتوانند در بحث اشتغال و کارافرینی و رفع مشکل بیکاری اقدام کنند.
وی افزود: خدا را شاکریم که امروز شاهد یکی از اموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در شهرستان رفسنجان هستیم که با روشی جدید می خواهد بحث اموزش و اشتغال را دنبال کند.


عبدالکریمی با بیان اینکه در شهرستان رفسنجان بالغ بر صد اموزشگاه آزاد در حال فعالیت هستند تصریح کرد: یکی از حرفه هایی که تعداد اموزشگاه ها در ان زیاد است، مراقب زیبایی و ارایشگری است. برای اینکه یک اموزشگاه ارایشی و بهداشتی جدید تاسیس شود باید ایتم های زیادی را پشت سر بگذارند تا بتوانند امتیازات لازم برای اموزشگاه را بدست اورند.
وی خاطر نشان کرد: سازمان اموزش فنی و حرفه ای بحث جدیدی را به عنوان ،ایران مهارت پیگیری می کند، خوشبختانه امروزه مسئولین به این نتیجه رسیده اند که بحث مهارت باید از سنین پایین پیگیری شود، قرار است آموزشگاه های آزاد در سطح شهر ، به عنوان سفیران مهارت در مدارس آموزش و پرورش عمل کنند.

لازم به ذکر است در این آیین به خانم عصمت علیپور مدیر مجتمع پیوند رفسنجان به واسطه ی تلاش ۲۵ ساله در عرصه کارآفرینی و اشتغال ۳۵ نفر در این مجتمع لوح سپاس اهدا گردید.

عکس از میلاد اسداللهی

برچسب ها:
آکادمی اولین آکادمی الکترونیکی در رفسنجان مجتمع پیوند رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان