امام جمعه رفسنجان :

عدم عمل به وعده ناشی از سوء مدیریت است / آمریکا در صحنه تحریم جمهوری اسلامی تنها مانده است

  • شناسه خبر: 155827
عدم عمل به وعده ناشی از سوء مدیریت است / آمریکا در صحنه تحریم جمهوری اسلامی تنها مانده است

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا دولتی ها وعده می دهید برای یک بسته غذایی چندماه طول میکشد تا اجرا کنید این سوء مدیریت است وعده ندهید اگر وعده می دهید عمل کنید این آیه ی صریح قران است.

خانه » سیاسی » عدم عمل به وعده ناشی از سوء مدیریت است / آمریکا در صحنه تحریم جمهوری اسلامی تنها مانده است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین به موفقیت مدیران مدارس شاهد و پروین اعتصامی رفسنجان در کسب رتبه برتر کشوری در طرح تعالی اشاره کرد و و ضمن تبریک این موفقیت به جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان اظهار داشت: این مدیران تنها به وظیفه عمل کردند اگر همه فرهنگیان به وظایف خود به درستی عمل کنند تمامی مدارس برتر هستند . شاهد تعالی در آنان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در مجموعه ادارات شهرستان نیروهای انسانی کارآمدی داریم که توانایی مدیریت را دارند تصریح کرد: آموزش و پرورش رفسنجان دها نفر را دارد که توانایی اداره این مجموعه را دارند و مدیران بومی این را نشان دادند امیدواریم حضرات کاری را انجام ندهند که با انتخاب یک مدیر غیر بومی گرفتاری و مقابله ای بوجود آید.
رمضانی پور در ادامه بیان داشت: چرا دولتی ها وعده می دهید برای یک بسته غذایی چندماه طول میکشد تا اجرا کنید این سوء مدیریت است وعده ندهید اگر وعده می دهید عمل کنید این آیه ی صریح قران است.
وی افزود: عیب از دورن کشور است و الا آمریکا در صحنه تحریم جمهوری اسلامی ایران تنها مانده است و تحریم ها اثری ندارد، مردم به این نظام امیدوار هستند و اعتقاد راسخ دارند.
خطیب جمعه رفسنجان با تبریک میلاد باسعادت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) و آغاز هفته وحدت بیان داشت: وحدت و همبستگی میان اقشار و گروه ها به ویژه میان شیعه و سنی از ضرورت های جامعه امروز و منطقه است.
وی خاطر نشان کرد: در پاسخ برخی که می گویند چرا مصلی یا مسجد ساخته می شود باید گفت ساخت مسجد از کارهای نخستین تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر اکرم(ص) بوده است اگر لازم نبود پیامبر این اقدام را انجام نمی دادند.
امام جمعه رفسنجان در ادامه به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج از ابتکارات امام راحل در اقتدار بخشی به نظام و تثبیت انقلاب بودنقش بسیج در رفع محرومیت ها در جای جای ایران اسلامی را نمی توان نادیده گرفت، بسیج بازوری توانمند دولتها بود و مخلصانه کار کرد.
وی افزود: بسیج و هسته های مقاومت در دیگر کشورهای منطقه الگو شده است و دشمنان را به وحشت انداخته است.
رمضانی پور در ادامه بیان داشت: توهین ترامپ به ملت بزرگ ایران ، این کار سیاه دشمن عنود را نمی شود توجیه کرد اینها همیشه توهین می کنند.
وی افزود: دولتهای ستمکار اروپایی به جای آنکه خودشان را بدهکار بدانند هنوز هم به وعده های خودشان عمل نکردند اما می بینیم وزیر امور خارجه انگلیس و فرانسه خودشان را طلبکار ما هم می دانند و این سخت است.
رمضانی پور گفت: باید بگوییم زمانی که شما از مردم ایران سواری میگرفتید گذشته است دل هم به انتخابات خوش نکنید که رئیس جمهوری دیگری بر سر کار آید که کاری برای شما انجام دهد ملت کاره هستند ولایت با همت بزرگ مردمی تصمیم میگیرند مجلس و دولت بدون ملت نمی توانند کاری انجام دهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان