نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

مدیران ما جهادی کار نمی کنند

  • شناسه خبر: 155435
مدیران ما جهادی کار نمی کنند

نماینده مردم رفسنجان و انار  گفت: وقتی مملکت ،چند وقت وزیر ندارد و هیچ مدیری جهادی کار نمی کند جرات را از مدیران گرفته است، آنقدر بد عمل کردیم که باید دستگاه نظارتی را بالای سر خود ببینیم .

خانه » اقتصادی » مدیران ما جهادی کار نمی کنند

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی در نشست گفتمان با کارآفرینان شهرستان رفسنجان که روز گذشته با حضور مدیرکل تعاون ،رفاه و امور اجتماعی استان کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت :همه ادارات و مدیران با سابقه شهرستان پای کار هستند .

وی بیان داشت :کارافرینان افرادی خاص با ایده ها وخلاقیت های جدید هستند که از ظرفیتها استفاده می کنند و در تمام موقعیت ها می توانند نقش آفرین باشند .

انارکی محمدی تصریح کرد : شرکت های بزرگ دنیا با خلاقیت افراد و مدیران آن شرکت موفق شده اند و به جا و مکان ارتباطی ندارد .

وی با بیان اینکه فضاهای کسب و کار جدید باعث رشد و کارآفرینی می شود تصریح کرد : با نقدینگی ۱۶۰۰ هزار میلیارد در کشور تورم و اقتصاد کشور دچار تلاطم می شود و اشتغال و معیشت مردم تحت تاثیر قرار می گیرد اگر این رقم به سمت کارآفرینی و تولید پیش رود مشکلات رفع می شود .

نماینده مردم رفسنجان گفت :وضعیت جوری شده است که هر کس با دلار دلال بازی کرده است و با معاملات غیر رسمی و بی تدبیری، قیمت دلار به قیمتی ناعادلانه رسیده است باید قیمت دلار به قیمت واقعی برشد تا مشکلات صنعتی رفع شود .

انارکی افزود :ادارات ما در خصوص جواز و پروانه درگیرهمدیگر هستند و باهم هماهنگ نیستند.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی با کارآفرینان رونق پیدا کرده است گفت :سرمایه گذار به زمین های منطقه ویژه اقتصادی ارزش می دهد در حالیکه ما می خواهیم این زمین ها را به قیمت بالا به فروش برسانیم ۲ هزار هکتار در منطقه ویژه اقتصادی داریم که با کمترین هزینه در اختیار سرمایه گذاران می گذاریم .

نماینده مردم رفسنجان خاطرنشان کرد :وقتی مملکت ،چند وقت وزیر ندارد و هیچ مدیری جهادی کار نمی کند جرات را از مدیران گرفته است، آنقدر بد عمل کردیم که باید دستگاه نظارتی را بالای سر خود ببینیم .

انارکی محمدی گفت : بروکراسی اداری جلوی پیشرفت واحدها را گرفته است باید در شهرستان به صورت جزیره ای عمل کنیم .

وی در خصوص مشکلات گردشگری اینچنین گفت :مشکلات کشوری در بحث گردشگری حل شده است فقط باید یک کارگروه رفع موانع تولید در استان تشکیل شود که تشکیل نشد .

انارکی با بیان اینکه پاسخگویی مسئولین ادارات باید در رفسنجان به سهولت انجام گیرد عنوان داشت :سال گذشته ۳۱.۵ درصد مالیات نسبت به کل کشور بیشتر بوده است که نسبت به سال ۹۲ ،۶۳ درصد مالیات اضافه شده بود که با همیاری مسئولین این درصد کاهش یافت و این افزایش ناشی از معادنی است که در استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه در سال گذشته در رفسنجان ۱۲۵ مرکز سم غیر مجاز تعطیل شده است گفت :در خصوص مشکلاتی که در خصوص سم وجود دارد مشکلات را با وزیر مربوطه در میان گذاشتیم و دغدغه مردم را منعکس کرده ایم .

انارکی بیان داشت :راه سم پاشی هوایی را پیگیری می کنیم و این مهم را کمک خواهیم کرد .

وی ادامه داد :اگر برخی مشکلات ناشی از قانون است اگر ماده قانونی اجرا نشده است شما باید قانون پیشنهاد بدهید ما ان را به مجلس ارائه خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان به شرکت های دانش بنیان اشاره داشت و گفت :برای ساماندهی شرکت های دانش بنیان همکاری خواهیم کرد ولی وجود تحریم ها مشکلاتی را به وجود می آورد .

وی به ایجاد صنایع کوچک اشاره داشت و بیان داشت :از اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی که مجلس در نظر گرفته است در دو سال گذشته بانکها ۲۰ درصد با بروکراسی اداری توانسته اند به مردم تسهیلات بدهند امیدواریم بروکراسی اداری حل شود .

انارکی عنوان داشت : در این چند سال اخیر ما از تک محصولی پسته فاصله گرفتیم و مس را حامی رفسنجان کردیم ۹۰ درصد شرکت مس خام فروشی می کند، با حمایت مس و مدیران بومی این شرکت ۵۰۰ هکتار را در منطقه ویژه اقتصادی برای صنایع پایین دستی قرار دادیم که در کار آفرینی میتواند نقش داشته باشد .

 

برچسب ها:
جهادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان