نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد :

اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست

  • شناسه خبر: 155233
اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست

نماینده مردم رفسنجان گفت: جناح بازیهایی که امروز داریم در ۸ سال دفاع مقدس نبود اعتبار و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست.

خانه » فرهنگی مذهبی » اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی در هشتمین یادواره شهدای صنعت مس و شهید گمنام که صبح امروز با حضور مردم و مسئولین در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت :شرکت مس ازجمله شرکت های موفقی بود در زمانیکه تحریم های ظالمانه آمریکا و کشورهای معاند بر ضد ایران تحمیل شد .
وی بیان داشت :شرکت مس امسال علاوه بر افزایش تولید توانسته موفق باشد توسعه و تولید بالا داشته باشد و یکی از نکات برجسته این شرکت در زمان تهدید و مشکلات اقتصادی تنها کشوری بود که به سامانه ارز دولتی متصل بود و مایه فخر مباهات است که موقعیت مکانی و تولید خود را حفظ کرده است .
انارکی تصریح کرد :مس افتخار منطقه ماست ،بسیاری از پرسنل این شرکت از شهدا و خانواده آنهاهستند .
وی ضمن بیان خاطراتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود :شهدا با سختیهای زیاد با اخلاص کامل جنگیدند و جانفشانی کردند .
نماینده مردم رفسنجان گفت :جناح بازیهایی که امروز داریم در ۸ سال دفاع مقدس نبود اعتبار و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست .
وی عنوان داشت :آنچه که امروز داریم و استقلال موجود در کشور مدیون خون شهداست مناجات با خدا سرلوحه کار شهدا بود دروغ و غیبت و زیرآب زنی در شهدا نبود .
انارکی محمدی گفت :مسیر رزمندگان و شهدای دفاع مقدس مسیر خدایی بود ولی امروز با آنچه که شهدا داشتند دور هستیم و فرهنگی که در جامعه حاکم است باید فرهنگ شهدا باشد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان