بررسی پرداخت پول توجیبی دوماهه به دولت/پاسخگویی احمدی‌نژاد به ۱۱ سوال نمایندگان

  • شناسه خبر: 1551
بررسی پرداخت پول توجیبی دوماهه به دولت/پاسخگویی احمدی‌نژاد به ۱۱ سوال نمایندگان

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: بررسی پرداخت پول توو جیبی دوماهه به دولت و پاسخگویی احمدی‌نژاد به ۱۱ سوال نمایندگان از جمله مواردی است که نمایندگان مجلس این هفته در دستور کار خود دارند. خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، وکلای ملت این هفته ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح قانون وزارت […]

خانه » سیاسی » بررسی پرداخت پول توجیبی دوماهه به دولت/پاسخگویی احمدی‌نژاد به ۱۱ سوال نمایندگان

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: بررسی پرداخت پول توو جیبی دوماهه به دولت و پاسخگویی احمدی‌نژاد به ۱۱ سوال نمایندگان از جمله مواردی است که نمایندگان مجلس این هفته در دستور کار خود دارند.
خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، وکلای ملت این هفته ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح قانون وزارت نفت (یک فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ ۱۹/۷/۱۳۹۰ به تصویب رسیده است) را در دستور کار خود دارند.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که یک فوریت آن در جلسه علنی مورخ ۶/۵/۱۳۸۸ به تصویب رسیده بود، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه افزایش سهام ایران در بانک بین‌المللی ترمیم و توسعه (IBRD) و موسسه توسعه بین‌المللی (IDA) از موسسه‌های وابسته به گروه بانک جهانی که یک فوریت آن در جلسه علنی مورخ ۲۲/۹/۱۳۹۰به تصویب رسیده بود و همچنین بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح حذف نام پست بانک از فهرست شرکت‌های مشمول واگذاری قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی که یک فوریت آن در جلسه علنی مورخ ۲۳/۸/۱۳۸۰به تصویب رسیده بود دیگر دستور کار‌های نمایدگان مجلس طی هفته جاری است.

نمایندگان مجلس همچنین این هفته گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح عنوان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح اجازه دریافت و پرداخت‌های دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۱ که یک فوریت آن بود را بررسی می‌کنند.

نمایندگان همچنین این هفته بررسی گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد لایحه اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها ، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تصری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان دامپزشکی کشور و گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح تبصره (۳) ماده (۲۸) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود دارند.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح مواد (۳۸) و (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷ ، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه‌های اجرایی و حذف شرکت‌های پیمانکار، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح استفساریه بند (د) ماده (۴) قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم و نام‌های تجاری، گزارش کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب ۱۳۷۷ و الحاق موادی به آن و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح ممنوعیت ساخت، حمل و نگهداری ادواتی که در درگیری فیزیکی بین افراد کاربرد دارد از دیگر دستور کار‌های وکلای ملت طی این هفته است.

سوال عده‌ای از نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور برای روز چهارشنبه با توافق وی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

موارد ذیل نیز در دستور هفته جاری قرار دارد:

۱- بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

۲- گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از قراردادهای نفت و گاز (شماره چاپ ۱۷۱۳)

۳- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان‌ جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور (شماره چاپ ۱۷۱۴)

۴- بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از حادثه منجر به فوت و جرح عده‌ای از کارگران در کارخانه‌ ایران خودرو

۵- گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شورای عالی اداری و برخی از اقدامات اخیر دولت مثل دورکاری و انتقال وزارتخانه‌ها و کارکنان به سایر استان‌ها (شماره چاپ ۱۷۱۵)

۶- بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه تامین تجهیزات موردنیاز در حوزه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات

۷- گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از مناقصات، مزایده‌ها و واگذاری شرکت مپنا وابسته به وزارت نیرو (شماره ترتیب چاپ ۱۷۲۶)

۸- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز (شماره ترتیب چاپ ۱۸۳۳)

۹- بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه

۱۰- بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از علت عدم اجرای قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی در شرکت سایپا

۱۱- بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد:

لایحه موافقتنامه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد:

لایحه موافقتنامه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد:

لایحه موافقتنامه کمک و همکاری متقابل در مورد موضوعات گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد:

لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری گینه بیسائو (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد:

لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد:

لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اتحادیه کومور (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد:

لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آفریقای جنوبی در مورد کمک متقابل بین گمرک‌های آنها (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد:

لایحه موافقتنامه بازرگانی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اکوادور (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد:

لایحه اساسنامه بین‌المللی تامین مالی تجاری (وابسته به بانک توسعه اسلامی) (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون عمران در مورد:

لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و برنامه اسکان انسانی سازمان ملل متحد جهت تاسیس دفتر زیستگاه (هبیتات) سازمان ملل متحد برای کاهش بلایا در تهران (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد:

لایحه موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سنگال (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد:

لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه منطقه‌ای استاندارسازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و اندازه‌سازی (ریسکام) (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد:

لایحه تصویب احکام و مصوبات بیست و چهارمین کنگره اتحادیه جهانی پست (upu) منعقد شده در ژنو سال ۲۰۰۸ میلادی (۱۳۸۷ هجری شمسی) (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون انرژی در مورد:

لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد:

لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون لغو ضرورت تصدیق رسمی اسناد دولتی بیگانه مصوب ۱۹۶۱ (در اجرای ماده ۱۰۲ آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت).

برچسب ها:
بررسی پرداخت پول توجیبی دوماهه به دولت/پاسخگویی احمدی‌نژاد به 11 سوال نمایندگان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان