خطیب جمعه رفسنجان:

با تکیه بر توانایی داخل تحریم های ظالمانه را پشت سر خواهیم گذاشت

  • شناسه خبر: 155071
با تکیه بر توانایی داخل تحریم های ظالمانه را پشت سر خواهیم گذاشت

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر بخواهیم با موفقیت دوران تحریم های ظالمانه آمریکا را پشت سر بگذاریم بایستی بر توانایی داخل کشور تکیه کنیم و با مدیریت صحیح از نیروهای کارآمد و جوان انقلابی استفاده شود.

خانه » سیاسی » با تکیه بر توانایی داخل تحریم های ظالمانه را پشت سر خواهیم گذاشت

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین، ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم فهیم رفسنجان در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: شما مردم با این حضور انقلابی وفاداری خود به نظام و پشتیبانی خود را از رهبری و دولتمردان اعلام داشتید.

وی افزود: شما با این عمل انقلابی خود از مسئولان پیشی گرفتید و کار را به نحو احسن انجام دادید و الان نوبت مسئولان است تا با کاری انقلابی موجبات قدردانی از شما را فراهم نمایند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: با تیم اقتصادی تازه نفس دولت و حمایت های مجلس امید داریم در کوتاهترین زمان شاهد اتفاقات ملموس در زمینه اقتصادی باشیم، در مدت هشت ماه نخست امسال مردم در فشار اقتصادی بودند و باید جبران شود.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: با وجود حمایت رهبری از تولیدات داخل کشور حق این بود که تولیدکنندگان پاسخ مثبتی می دادند و تمام کالای خود را وارد بازار میکردند نه اینکه به بهانه واهی بازار را با کمبود مواجه کنند این جرم و خیانت به مردم است.

رمضانی پور در ادامه به حضور برحی وعاظ در روستاهای رفسنجان بصورت خود مختار و جمع آموری وجوهات از مردم اشاره کرد و گفت: وعاظ با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به مساجد سطح شهرستان اعزام می شود و این اقدام برخی وعاظ بی انصافی و به ضرر شهرستان است.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت هفته وقف بیان داشت: وقفیات زیادی در شهر رفسنجان وجود دارد و باید مراقب بود چه افراد حقیقی و چه حقوقی بایستی اجاره موقوفات خود را دقیق و به روز پرداخت کنند.

رمضانی پور در ادامه خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم با موفقیت دوران تحریم های ظالمانه آمریکا را پشت سر بگذاریم بایستی بر توانایی داخل کشور تکیه کنیم و با مدیریت صحیح از نیروهای کارآمد و جوان انقلابی استفاده شود.

وی تصریح کرد: شما مردم این انقلاب را با همین تحریم ها به اینجا رساندید و سیلی محکم دیگری به آمریکا خواهید زد.

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان