امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

مرگ بر آمریکای واقعی یعنی حفظ امنیت داخلی در ناامن ترین نقطه جهان

  • شناسه خبر: 154928
مرگ بر آمریکای واقعی یعنی حفظ امنیت داخلی در ناامن ترین نقطه جهان

امام جمعه رفسنجان گفت : مرگ بر آمریکای واقعی یعنی حفظ امنیت داخلی کشور در نا امن ترین نقطه جهان و دست یابی دانشجویان به دستاوردهای علمی با وجود تحریم ها و فشارها است .

خانه » سیاسی » مرگ بر آمریکای واقعی یعنی حفظ امنیت داخلی در ناامن ترین نقطه جهان

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام عباس رمضانی پور صبح امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در مسجد جامع رفسنجان با گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت :مردم با بصیرت و ولایتمدار رفسنجان با تقدیم بیش از هزاران  شهید در دوران دفاع مقدس رسالت خود را به انجام رسانیدند و امروز هم در یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر سیلی محکم دیگری بر صورت امریکا نشاندند.

وی بیان داشت :امروز دانش آموزان با حضور خود را راهپیمایی اعلام کردند که آمریکاهیچ غلطی نمی تواند بکند و همیشه پیرو ولایت هستند .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد : امروز به همه نشان دادیم که تحریمها در این ایام و در سالهای اخیر در ملت اثر ندارد بلکه ما محکمتر و مقتدرتر از قبل ایستاده ایم و و بر هدف هایمان استواریم .

وی افزود :ملت ایران امروز تنها ملتی نیست که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد بلکه ملت های دیگر جهان همچون سوریه و عراق ،لبنان،یمن و … هم از آمریکا تنفر دارند .

رمضانی پور با اشاره به سالگرد تبعید حضرت امام راحل در سال ۴۳ عنوان داشت :امام راحل در سال ۴۳ به خاطر اعتراض شدید علیه مصوبه کاپیتولاسیون در داخل کشور تبعید می شوند و در سال ۵۷ تعداد زیادی از دانش آموزان به دستور عوامل آمریکا در دانشگاه تهران به شهادت می رسند .

وی ادامه داد :در سال ۵۸ در چنین روزی دانشجویان پیرو خط امام راحل لانه جاسوسی امریکا را از اشغال در می آورند و بیش از ۸۰ نفر از جاسویان آمریکا را گروگان می گیرند و آمریکا را شکست می دهند .

امام جمعه رفسنجان گفت :امروز بعد از گذشت سالها کشوری چون ژاپن کاپیتولاسیون را تجربه می کند و به واسطه آن باید به امریکا باج بدهد ولی ملت ایران این قطعنامه را نپذیرفت و ۴۰ سال است که با آمریکا قطع رابطه کرده است و این به نفع ایران شد.

وی افزود : مرگ بر آمریکا از منظر مردم و نظام انقلاب اسلامی یعنی حفظ امنیت بزرگترین راهپیمایی اربعین حسینی و بیرون راندن آمریکا از عراق است .

رمضانی پور خاطرنشان کرد :مرگ بر آمریکا بعنی حفظ نظام سوریه در حالیکه برقدرتهای دنیا بر سوریه یورش برده اند ،سوریه می ماند چون ایران می خواهد .

امام جمعه رفسنجان عنوان داشت :مرگ بر آمریکای واقعی یعنی حفظ امنیت داخلی کشور در نا امن ترین نقطه جهان و دست یابی دانشجویان به دستاوردهای علمی با وجود تحریم ها و فشارها است .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان