فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

 انقلاب اسلامی با وجود همه تحریمها در اوج اقتدار است

  • شناسه خبر: 154926
 انقلاب اسلامی با وجود همه تحریمها در اوج اقتدار است

فرماندار رفسنجان گفت : امروز آمریکا به هر دری میزند تا انقلاب ما را نابود سازد ولی این انقلاب با وجود همه تحریمها در اوج اقتدار است .

خانه » آخرین اخبار »  انقلاب اسلامی با وجود همه تحریمها در اوج اقتدار است

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب صبح امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در مسجد جامع با گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و تسلیت ایام شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) و نبی اکرم (ص) اظهار داشت :ایام ۱۳ آبان در تاریخ نهضت ها و جوامع به ایام الله نامگذاری شده است برگزاری این ایام برای عبرت و درس آموزی است .

وی بیان داشت :ما جامعه اسلامی هستیم که اگر به ۱۴۰۰ سال پیش برمی گشتیم و ازجامعه اسلامی آن زمان عبرت نمی گرفتیم نمی توانستیم از ایام الله درون جامعه خود درس عربت بگیریم .

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :باید از ایام الله ۱۳ آبان درس عربت گرفت و همه آنچه در این روز اتفاق افتاد چیزی جز سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران اسلامی نبود .

وی افزود :سلطه آمریکائیها بر ایران تا ۲۸ مرداد ۳۲ ادامه داشت تا زمانیکه امام راحل مدیریت کشور را بر عهده گرفت و مردم را اگاه ساخت در نهایت مردم، انقلاب را با گذشتن از جان و مال به پیروزی رساندند .

اسکندری نسب خاطرنشان کرد:امروز آمریکا به هر دری میزند تا انقلاب ما را نابود سازد ولی این انقلاب با وجود همه تحریمها در اوج اقتدار است .

وی عنوان داشت : آمریکا ۴۰ سال  است که بر علیه کشور ما توطئه می کنند تحریمهای ظالمانه و ترور شخصیت های کشور و جنگ تحمیلی و کودتاها از این نمونه است امروز آمریکائیها به بن بست رسیده اند و کشور ما را تهدید می کنند .

فرماندار رفسنجان گفت :کشور ما به ثبات اقتصادی رسیده است به طوریکه ما سالیانه نیاز به ۵۰ میلیارد دلار از فروش نفت داشتیم ولی امروز علاوه براین مبلغ ۴۷ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داریم .

وی ادامه داد :امروز کالاهای ما به کشورهای دیگر صادر می شود این معنایش ثبات اقتصادی است و تحریم ها در اقتصاد کشور اثر ندارد .

علیار اسکندری نسب تاکید داشت :ما دوران بحران را پشت سر خواهیم گذاشت و آمریکائیها مانند گذشته ناکام خواهند ماند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان