دکتر محمود احمدی نژاد:

باید ایران را با همت و اراده ایرانی بسازیم

  • شناسه خبر: 15487
باید ایران را با همت و اراده ایرانی بسازیم

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در ابتدای مراسم سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان، تندیس صلح و دوستی توسط اقوام مختلف ایرانی بعنوان منادی عدالت و صلح در جهان، به دکتر احمدی نژاد اهدا گردید. همچنین از ورزشکاران نامدار ، بهداد سلیمی وزنه بردار ، حمید سوریان کشتی گیر و از عزیز محمدی معلمی […]

خانه » آخرین اخبار » باید ایران را با همت و اراده ایرانی بسازیم

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، در ابتدای مراسم سومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان، تندیس صلح و دوستی توسط اقوام مختلف ایرانی بعنوان منادی عدالت و صلح در جهان، به دکتر احمدی نژاد اهدا گردید.

همچنین از ورزشکاران نامدار ، بهداد سلیمی وزنه بردار ، حمید سوریان کشتی گیر و از عزیز محمدی معلمی که یک مدرسه در دل کوه ساخته تا دانش آموزان عشایر را باسواد نماید تجلیل شد.

سپس دکتر احمدی نژاد در جوار خلیج فارس در جمع نخبگان جوان، سخنان خود را آغاز نمود.

دکتر احمدی نژاد رسیدن به قله های سعادت را نیازمند عدالت دانست و گفت: انسان به دلیل اینکه بالاترین موجود هستی است، باید از این خاک فراتر رود و به خدا برسد و تجلی خدا در عالم هستی شود.

وی تأکید کرد: هر ارزشی با انتخاب آزادانه ارزشمند است و هر عملی با انتخاب آزادانه خوب می شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه عشق، آزادی و عدالت در سایه توحید و عبودیت به دست می آید و راه عبودیت علم و معرفت است افزود: انسان با علم و معرفت به قله های کمال می رسد و ارزش پیدا می کند و علم و معرفت نیز در سایه تفکر و تعقل به دست می آید و نمی توان با هر اخلاق و اندیشه ای به آزادی رسید.

به گزارش خبرنگار ما، وی مسئولیت انسان را شناخت خود و توانمندیهایش عنوان کرد و با خطاب به جوانان اظهار داشت: قدر خودتان را بدانید و جوانی و آزادگی را بشناسید و عظمت خود را دریابید.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: امروز مأموریت ساختن ایران است و از این راه باید پیام ملت به جهانیان طنین انداز شود.

وی خاطر نشان کرد: قبل از اینکه دشمن وجود داشته باشد خلیج فارس بوده، هست و خواهد بود و ادامه داد: دشمن از تبدیل ایران به یک الگوی متعالی برای جهانیان می ترسد و ما باید ایران را با همت و اراده ایرانی بسازیم و در این راه از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

رئیس جمهور با خطاب به مسئولین خاطر نشان کرد: باید برنامه ریزی صورت گیرد تا جوانان با سفر به کشورهای خارج، پیام صلح و دوستی را به آنان برسانند و نخبگان با پیشرفتهای اصلی کشور آشنا شوند.

در ادامه نیز جوانان از جزیره ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ بازدید کردند.

برچسب ها:
دکتر احمدی نژاد در جمع نخبگان جوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد حسین توکلی

    سایت عضو شورای شهر کرمان هک شد http://mhtavakoli.blogfa.com/post/772
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان