دکتر الهام سخنگوی دولت:

امروز جوانان بر آرمانهای خود محکم ایستاده اند و امیدشان افزون تر از نسل دیروز است

  • شناسه خبر: 15483
امروز جوانان بر آرمانهای خود محکم ایستاده اند و امیدشان افزون تر از نسل دیروز است

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، دکتر الهام در جوار خلیج فارس، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک به رئیس جمهور بعنوان پرچم دار فرهنگ و مهدویت افزود: این اجتماع که شامل جوانان مؤمن، مخلص، باانگیزه، پرتلاش و دلبسته به انقلاب اسلامی است، اجتماع بسیار ارزشمندی می باشد و مجموعه ای را […]

خانه » آخرین اخبار » امروز جوانان بر آرمانهای خود محکم ایستاده اند و امیدشان افزون تر از نسل دیروز است

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، دکتر الهام در جوار خلیج فارس، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک به رئیس جمهور بعنوان پرچم دار فرهنگ و مهدویت افزود: این اجتماع که شامل جوانان مؤمن، مخلص، باانگیزه، پرتلاش و دلبسته به انقلاب اسلامی است، اجتماع بسیار ارزشمندی می باشد و مجموعه ای را در برمی گیرد که دلداده ولایت هستند و آنچه همه را گرد هم آورده رایحه کشور است.

وی نسل جوان را سرمایه بزرگی به شمار آورد که در جریان پویای نسل ها ، پایداری و اصالت انقلاب را به نمایش می گذارد و اظهار داشت: امروز این جوانان بر آرمانهای خود محکم ایستاده اند و امیدشان افزون تر از نسل دیروز است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بندرعباس ساحل ایران و سفینه نجات بشریت است ادامه داد: این ساحل پیام عشق، دوستی و همبستگی به تمام بشریت دارد و فرهنگ و ایستادگی بر سر ارزشهای والای انسانی است و هیچ بیگانه ای نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد.

وی ادامه داد: امروز نسل پر تلاش و ایستاده بر سر آرمان ها، دست متجاوزان این منطقه را از بازو قطع می کند و دشمن آرزوی دستیابی به این ساحل را به گور خواهد برد.

دکتر الهام یادآور شد: امروز رئیس جمهور به وعده خود برای استفاده از ظرفیت جوانان تحقق بخشیده و به آن عمل کرده و ایران روند ساختن خود را با شتاب پیش می برد.

وی تأکید کرد: تمام جناح ها به هم پیوسته اند و هیچکس تنها نیست و ایران فردا ، ایران باشکوه و عظیم تری خواهد بود.

 

 

برچسب ها:
بندر عباس دکتر الهام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان