صدای اعتراض دانشجویان در نماز جمعه این هفته؛

چرا نمایندگان مجلس از شفافیت آرا هراس دارند؟

  • شناسه خبر: 154714
چرا نمایندگان مجلس از شفافیت آرا هراس دارند؟

معاون رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت : چرا نمایندگان مجلس از شفافیت ارا هراس دارند ،شفافیت ارا عملکرد آن ها را در مقابل چشم مردم به نمایش می گذارد ، مخالفت برخی از نمایندگان با این طرح به جز فریب مردم چه معنای دیگری میتواند داشته باشد

خانه » آخرین اخبار » چرا نمایندگان مجلس از شفافیت آرا هراس دارند؟

به گزارش خانه خشتی , امیر رضا دهشیری امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است یاد آور سه واقعه مهم در تاریخ ایران است ، تبعید امام راحل به ترکیه
زخمی شدن دانش آموزان و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی پیرو خط امام که پس از ۹ ماه ازتاریخی پیروزی انقلاب رخ داد.

وی افزود: امروز همه می دانیم انقلاب اسلامی نمی توانست بدون خشکاندن ریشه های استعمار به حیات خود ادامه دهد . با افشای اسناد لانه جاسوسی توسط دانشجویان در عمل نشان داده شد که اگر مبارزه تنها در سقوط نظام استبداد پایان یافته تلقی میشد .باز هم امکان توطئه دشمنان و تکرار حوادث تلخ گذشته فراهم خواهد شد.

دهشیری درخصوص قرار گرفتن در آستانه ی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز که در عصر چهل سالگی انقلاب نور زندگی میکنیم وسواسان خناس فکر نکنند به زیر این بمب باران های رسانه ای و لا به لای تفکرات پوسیده ی سلبریتی ها جوانان این ملت تاریخ معاصر را نخوانده اند و جنایات استکبار را فراموش میکنند .

وی با اشاره به جنایت های دشمنان در طول عمر چهل ساله ی انقلاب خاطر نشان کرد: مگر میشود تاریخ را خواند و فراموش کرد کودتای ۲۸ مرداد ,حمایت استکبار جهانی از رژیم ضاله شاهنشاهی , تاسیس ساواک ،شکنجه نیرو های انقلابی و شهدای عزیزمان را.
دهشیری عنوان داشت:امروز باید این صدای استکبار ستیزی در قلب نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و مجلس قلب نظام است ولی متاسفانه چرا امروز این صدا را کمتر از مجلس قانون گذار میشنویم .
وی افزود: مجلس را چه شده است که امروز می بینیم نمایندگان ملت به جای برنامه ریزی برای حفظ عزت و کرامت ملت در گیر گرفتن عکس ذلت با نماینده استکبار هستند ؟! چگونه می شود از دل یک مجلس انقلابی قانونی بیرون بیاید که نیروی نظامی سردمدار مبارزه با استکبار جهانی در کشور خودمان به عنوان تروریست معرفی شوند .

معاون رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان ضمن اشاره به مطالبه های دانشجویان بیان کرد: امروز تیر سه شعبه ای که ملت را هدف گرفته است یک سمت آن به سمت مجلس است ، باید هشیار باشیم ، همه باید بدانند وظیفه دانشجویان با یک انتخابات و یک رای دادن تمام نخواهد شد !
وی تصریح کرد: جای تاسف دارد که باید بگویم پس از سه سال از انتخابات ۹۴ ما هنوز نماینده مردم رفسنجان و انار را در دانشگاه به پای پرسش و پاسخ با دانشجویان ندیده ایم ! خبر هایی میشنویم بر محکوم شدن منتقدان به زندان بر ستاره دار شدن دانشجویان این ها درد است . بله ،ما می بینیم ما مطالبه می کنیم ، دانشجویان ، جوانان ، روزنامه نگاران ، منتقدان چشم های ناظر این ملت هستند چشم ملت را با شکایت های کودکانه کور نکنیم !

دهشیری با نقد فعالیت های اخیر مجلس شورای اسلامی گفت:امروزه تنها صدای مبارزه با استکبار کمتر از مجلس شنیده میشود، فعالیت انقلابی کمتر هم از مجلس شاهد هستیم ، در این وا مصیبت های مشکلات اقتصادی چرا مجلس وزرا را مورد سوال و استیضاح قرار نمی دهد ؟امروز گرانی ها ، مشکلات معیشتی اختلاس و چپاول بیت المال واردات بی رویه کالا های مشابه فرزندان این اب و خاک را در دانشگاه نا امید کرده است و مجلس ما دقیقا کجا قرار دارد ؟! چرا هیچ پیگری علنی در این راستا نداشته است ؟

دهشیری با بیان طرح شفافیت آراء مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:چرا نمایندگان مجلس از شفافیت ارا هراس دارند ،شفافیت ارا عملکرد آن ها را در مقابل چشم مردم به نمایش می گذارد ، مخالفت برخی از نمایندگان با این طرح به جز فریب مردم چه معنای دیگری میتواند داشته باشد این دلیل نمیشود که تعداد زیادی از نمایندگان با هدف فریب مردم این طرح را امضا کنند ولی به آن رای ندهند! آن ها که منافقانه از طرح شفافیت آرا حمایت کردند اما به فوریت آن رای ندادند خوب میدانند ، این آئین نامه داخلی در عمر باقی مانده این مجلس با طرح بدون فوریت رسیدگی خواهد شد.

دهشیری در پایان سخنان خود با اشاره به کلام امام و هشدار ایشان در بحث انتخاب نمایندگان مطرح کرد: نماینده مردم باید ملّی باشد ، صددرصد ملّی ، نه شرقی نه غربی ، در صراط مستقیم انسانیت و عدم گرایش به چپ و راست ، عدم گرایش به شرق و غرب و مکتب های فاسد ، مخالف با مکتب های انحرافی و عدم احتمال انحراف در مورد آنان ، وفادار به کشور خودشان باشند و وابستگی به قدرت های بزرگ نداشته باشند بازیگر نباشد و بصیر و غیر منحرف باشد.

برچسب ها:
شفافیت آرا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان