دعوت فرماندار رفسنجان از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی استکبارستیزی ۱۳ آبان

  • شناسه خبر: 154701
دعوت فرماندار رفسنجان از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی استکبارستیزی ۱۳ آبان

فرماندار رفسنجان از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان ماه دعوت کرد.

خانه » سیاسی » دعوت فرماندار رفسنجان از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی استکبارستیزی ۱۳ آبان

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب صبح امروز در جلسه ی شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار داشت: آمریکای جهان خوار بعد از خروج از برجام همواره وعده داده که جمهوری اسلامی ایران بعد از دو سه ماه دیگر فروپاشی اش فرا میرسد از آن دو سه ماهی که وعده داده، ۳ماه گذشته اما جمهوری اسلامی ایران با اقتدار بیشتری در صحنه ی بین المللی و حتی در همان محاکمی که خود امریکایی ها حضور پیدا کرده بودند رای بر علیه آن خوی سلطه طلبانه آمریکا گرفته است.
وی افزود: این خواسته آمریکایی ها عکسش دارد اتفاق می افتد و اعلام هم کرده اند که ۱۳ و ۱۴ آبان ماه مرحله دوم تحریم ها را با جدّیت بیشتر پشت سر میگذاریم ولی امروز در صحنه بین المللی میبینیم کسی که تنها مانده است آمریکاست؛ نه اروپا آن را همراهی کرده و نه کشورهای بزرگ مثل چین و روسیه و نه هیج جای دنیا.
اسکندری با اشاره به قرار گرفتن در استانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آنها همه با ما جنگ کرده اند که بگویند جمهوری اسلامی ایران دیگر برای چهلمین سال جشنی نخواهد داشت ولی به کوری چشم دشمنان همه ی ارکان نظام، دوست داران و دلدادگانی که دل در گروی اندیشه های بلند امام و رهبری و انقلاب اسلامی دارند ثابت خواهند کرد که چهلمین سال که هیچ شاید ده ها چهلیمن سال دیگر این ملت و فرزندان این مرز و بوم جشن پیروزی انقلابی را که زمینه ساز انقلاب جهانی ظهور حضرت هست را جشن خواهند گرفت.
فرماندار رفسنجان گفت: از مجموعه شورای اداری استدعا داریم که باهم با جدّیت پای کار بیایند ، ما کارنامه بسیار درخشانی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی که بعد از حکومت امام علی(ع) که تنها حکومت شیعه است که در این کره خاکی شکل گرفته ، داریم؛ بایستی شما مدیران تمام دستاوردهایی که این نظام و این انقلاب در طول این ۴۰ سال گذشته داشته را به مردم معرفی کنید.
وی عنوان داشت:یکی از مسئولیت های این نظام و این انقلاب این است که ما آنچه را که این انقلاب بدست آورده به مردم بازگو کنیم، گرچه مردم میدانند و از ما جلوترند.
اسکندری گفت: نسل های سوم و چهارم انقلاب هرگز روزهای سخت و نفس گیر دوران مبارزه در دفاع مقدس، دوران رهایی ایران در دوران سازندگی را درک نکرده اند و اینها باید مطرح شود.
وی افزود: امروز ما بایستی آن دوران را بازگو کنیم؛ ما بایستی بگوییم انقلاب اسلامی ما از کجا شروع کرده و امروز کجاست. ما از پایین قله شروع کردیم و امروز داریم به قله سعادت نزدیک میشویم.

فرماندار رفسنجان در پایان از عموم مردم به ویژه مسئولین ادارات برای حضور گسترده در راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان ماه دعوت کرد.

برچسب ها:
13 آبان استکبارستیزی علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان