شیخ‌طادی: تماشای «قلاده‌های طلا» نوعی روشنگری است

  • شناسه خبر: 1546
شیخ‌طادی: تماشای «قلاده‌های طلا» نوعی روشنگری است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: بهترین کارگردان سی‌امین جشنواره فجر گفت: اگر «قلاده‌های طلا» همان دو سال قبل تولید و اکران می‌شد، مطمئناً تأثیرگذاری بیشتری داشت، اما به هر صورت دیدن فیلم‌هایی چون «قلاده‌‌های طلا»، خود نوعی روشنگری است. «پرویز شیخ‌طادی» کارگردان سینما که امسال سیمرغ بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر را از […]

خانه » فرهنگی مذهبی » شیخ‌طادی: تماشای «قلاده‌های طلا» نوعی روشنگری است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: بهترین کارگردان سی‌امین جشنواره فجر گفت: اگر «قلاده‌های طلا» همان دو سال قبل تولید و اکران می‌شد، مطمئناً تأثیرگذاری بیشتری داشت، اما به هر صورت دیدن فیلم‌هایی چون «قلاده‌‌های طلا»، خود نوعی روشنگری است.
«پرویز شیخ‌طادی» کارگردان سینما که امسال سیمرغ بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا»، گفت: این فیلم، فیلم خوبی است و کارگردانی خوب و قابل قبولی هم دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که تولید فیلم‌هایی چون «قلاده‌های طلا» تا چه میزان در سینمای ایران احساس می‌شود، بیان داشت: سینماگر باید زودتر از جامعه‌ خود حرکت کند و سینماگران که در بدنه سینما هستند، لزوم ساخت چنین فیلم‌هایی را زودتر درک می‌کنند، درضمن زمان ساخت این فیلم‌ها بهتر است نزدیک وقایعی باشد که فیلم می‌خواهد آن را روایت کند، اما متأسفانه این امر در سینمای ما زیاد محقق نمی‌شود.

کارگردان «شکارچی شنبه» در ادامه تشریح کرد: به عنوان مثال، من ۲ سال پیش می‌دیدم که آقای طالبی شروع به نوشتن فیلمنامه «قلاده‌های طلا» کرد، اگر شرایطی را فراهم می‌کردند و فیلم در همان زمان تولید و اکران می‌شد، مطمئناً تأثیرگذاری بیشتری داشت، اما به هر صورت باید فیلم‌هایی چون «قلاده‌‌های طلا» را دید که دیدن این فیلم‌ها، خود نوعی روشنگری است.

به گزارش فارس، در اختتامیه سی‌امین جشنواره فیلم فجر، «پرویز شیخ‌طادی» برنده بهترین کارگردانی برای فیلم «روزهای زندگی»، سیمرغ ‌خود ‌را به «ابوالقاسم طالبی» کارگردان فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» اهدا کرد.

برچسب ها:
شیخ‌طادی: تماشای «قلاده‌های طلا» نوعی روشنگری است قلاده‌های طلا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان