فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛

بدهی ۳۴ هزار میلیاردی دولت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) /مسئول پاسخ گویی و تامین اعتبار پروژه های شهر کرمان شهرداری و شورای شهر است

  • شناسه خبر: 154518
بدهی ۳۴ هزار میلیاردی دولت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) /مسئول پاسخ گویی و تامین اعتبار پروژه های شهر کرمان شهرداری و شورای شهر است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برخی افراد مغرضانه و برخی ناآگاهانه قرارگاه خاتم و سپاه را زیر سوال می برند در حالی که مسئولیت پاسخ گویی و تامین اعتبار پروژه های شهر کرمان به عهده شهرداری و شورای شهر است.

خانه » اقتصادی » بدهی ۳۴ هزار میلیاردی دولت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) /مسئول پاسخ گویی و تامین اعتبار پروژه های شهر کرمان شهرداری و شورای شهر است

به گزارش خانه خشتی ، غلامعلی ابوحمزه در گفت و گو با خبرنگار ” بوتیا نیوز ” در واکنش به هجمه های ایجاد شده بر علیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خصوص پروژه های شهر کرمان، اظهار کرد: کارفرمای پروژه هایی که در سطح کرمان برگزار می شود شورای شهر و شهرداری کرمان است و پیمانکاری آن به عهده موسسه های وابسته به قرارگاه سازنگی خاتم الانبیاست.

مسئول پاسخ گویی و تامین اعتبار پروژه های شهر کرمان شهرداری و شورای شهر است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: لذا مسئولیت پاسخ گویی در خصوص پیشرفت و پسرفت کار در مراحل مختلف این پروژه ها به عهده شهرداری و شورای شهر کرمان است وقرارگاه خاتم و موسسات وابسته به آن هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.

ابوحمزه به پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه میدان آزادی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای تکمیل این پروژه چیزی حدود ۸ درصد بودجه نیاز است که باید در اختیار موسسات وابسته به قرارگاه خاتم قرار داده شود تا بتوانند پروژه را به اتمام برسانند.

هزینه حاصل از اجرای پروژه ها به جیب سپاه نمی رود

وی خاطر نشان کرد: بقیه پروژه ها در حدود ۵۷ درصد پیشرفت کار دارند و مجموع این پروژه ها چیزی حدود ۲۱۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد تا تکمیل شود و مسئولیت تامین این بودجه به عهده شهرداری و شورای شهر کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: لذا رسانه ها، مردم و مسئولین توجه داشته باشند این ارتباطی به قرارگاه خاتم، سپاه و موسسات وابسته به آن ندارد و سپاه برای کمک به مردم کرمان مسئولیت اجرای این پروژه ها را عهده دار شده است.

ابوحمزه با انتقاد از برخی احزاب و جریان های سیاسی در خصوص ایجاد شایعه برای قرارگاه خاتم و سپاه عنوان کرد: هیچ کدام از پروژه هایی که توسط قرارگاه خاتم چه در سطح کرمان و چه  در سطح کشور انجام می شود دراختیار سپاه قرار نمی گیرد و همه این بودجه ها کاملا در جهت تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح به کار گرفته می شود و سپاه فقط به سازندگی کشور و حل مشکلات مردم کمک می کند.

قرارگاه سازندگی خاتم فقط پروژه هایی را اجرا می کند که پیمانکاران داخلی توان اجرای آن را ندارند

وی در ادامه تشریح کرد: همه مردم و مسئولین بدانند که سپاه بارها در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرده است که اگر پیمانکارهای داخلی توان انجام پروژه های مختلف سدسازی،راهسازی،زیر گذر و رو گذر و.. را دارند به هیچ عنوان سپاه وارد عمل نمی شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بارها اعلام کرده است جایی وارد می شوند که پیمانکار داخلی توان اجرای پروژه را ندارد و بخواهند قرارداد را با پیمانکار خارجی ببندند که اینجا قرارگاه خاتم برای کمک به دولت و مردم با کمترین هزینه و کمترین زمان برای اتمام پروژه وارد عمل می شود.

۳۴ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است

ابوحمزه یادآور شد: تا کنون قرارگاه خاتم قریب ۳۴ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم اجرا کرده است و از دولت طلبکار است و آقایان دولتی باید بدهکاری خود را به قرارگاه خاتم پرداخت کنند تا قرارگاه بتواند پروژه هایی که در سطح کشور در حال اجرا دارد را در جهت محرومیت زدایی و کمک به مردم و کشور ادامه دهد.

وی توضیح داد:مردم استان کرمان به جای اینکه قرارگاه خاتم و سپاه  را زیر سوال ببرند، باید بدانند که مگرپاسخ گوی این همه پروژه ای که در سطح کشور انجام می شود پیمانکاران آن ها هستند که با قرارگاه خاتم این گونه برخورد می کنند؟ استان کرمان هم این از این امر مستثنی نیست و مسئولیت ها به عهده کارفرمای پروژه هاست و آن ها باید پاسخگو باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برخی افراد مغرضانه و برخی ناآگاهانه قرارگاه خاتم و سپاه را زیر سوال می برند در حالی که هر کسی ابهام یا انتقادی دارد باید به کارفرما یعنی شورای شهر و شهردار کرمان مراجعه کند و آن ها را نقد کنند.

زیر سوال بردن مجموعه ای که برای کمک به مردم و دولت به کرمان آمده است کار صحیحی نیست

ابوحمزه متذکر شد: چرا برخی افراد در حق قرارگاه خاتم و سپاه جفا می کنند و این کار عرفی و صحیحی نیست که مجموعه ای را که برای کمک به کرمان آمده است به جای تقدیر آن را زیر سوال می برند و شایعه پراکنی و ایجاد تردید در اذهان کنند.

وی مطرح کرد: متاسفانه افرادی که باید پاسخگو باشند سکوت می کنند لذا شهرادری کرمان به جای سکوت بدهی ۲۱۰ میلیارد تومانی خود به قرارگاه خاتم را پرداخت کند تا پروژه ها هر چه سریع تر به اتمام برسند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان بیان کرد: من به همه مردم و مسئولین استان کرمان اعلام می کنم که سپاه همیشه مردم یار و مردم دار بوده است خصوصا در جهت کمک به مردم محروم و مستضعف پیشگام بوده است  لذا اگر تجلیلی از سپاه نمی شود حداقل آن را زیر سوال نبرید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بدهی دولت شهرداری کرمان شورای شهر کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان