خدمات رسانی مخلصانه ۲۷۰ خادم در موکب خاتم الانبیاء رفسنجان مستقر در کربلا + عکس

  • شناسه خبر: 154377
خدمات رسانی مخلصانه ۲۷۰ خادم در موکب خاتم الانبیاء رفسنجان مستقر در کربلا + عکس

مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان مستقر در کربلا گفت: موکب خاتم الانبیاء در محل صحن عقیله بنی هاشم در کربلا با حضور ۲۷۰ خادم تا دو روز بعد از اربعین به زوار اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی می کند.

خانه » فرهنگی مذهبی » خدمات رسانی مخلصانه ۲۷۰ خادم در موکب خاتم الانبیاء رفسنجان مستقر در کربلا + عکس

به گزارش خانه خشتی ، علی بابایی مسئول موکب خاتم الانبیاء مستقر در کربلا در جمع خبرنگاران اعزامی از رفسنجان به عتبات عالیات اظهار داشت: به همت مردم رفسنجان برای سومین سال متوالی افتخار خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در کربلا را کسب کردیم و امسال موکب در شهر نجف نیز راه اندازی شد.

وی افزود:  موکب خاتم الانبیاء در محل صحن عقیله بنی هاشم در کربلا در هفت بخش آشپزخانه، درمانگاه ، نانوایی ، رخت شوی خانه، اسکان، فرهنگی و چایخانه با حضور ۲۷۰ خادم تا دو روز بعد از اربعین خدمات رسانی می کند.

مسئول موکب بیان داشت: ۱۷۰ خادم در آشپزخانه، ۵۰ خادم به عنوان کادر درمانی و پرستار در بخش درمانگاه و زیر نظر بسیج جامعه پزشکی شهرستان رفسنجان، ۳۵ نانوا و ۱۲ نفر پرسنل رخت شور خانه در موکب خاتم الانبیاء خدمت رسانی می کنند.

بابایی خاطر نشان کرد:  روزانه بالغ بر ۳۰ هزار وعده غذایی در این موکب طبخ و از زائرین پذیرایی می شود و  به همت خیریه خبازان #رفسنجان روزانه بین ۱۲ هزار قرص نان داغ توزیع می گردد.

این مسئول بیان داشت: در بخش اسکان موکب تاکنون بیش از هزار نفر اسکان داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: در نجف اشرف نیز در سه بخش آشپزخانه، رخت شوی خانه و چایخانه با حضور ۶۸ خادم بین ۱۵ تا ۲۰ هزار وعده غذایی ارائه خدمات به زائرین حسینی می شود و چایخانه به همت خادمین جوادیه فلاح رفسنجان اداره می شود.

بابایی گفت: کل مایحتاج موکب اهدایی از سوی مردم رفسنجان بوده است و با توجه به وضعیت گران شدن دینار در عراق کمترین خریداری داریم .

وی خاطر نشان کرد: سه موکب بی بی شهربانو، خیمه گاه اهل بیت(ع) و خاتم الانبیا امسال در صحن عقیله بین هاشم مستقر هستند و همکاری خوبی میان موکب ها وجود دارد .

بابایی همچنین از همکاری مسئولین عراقی به جهت در اختیار گذاشتن زمین مناسب به موکب های رفسنجان قدردانی کرد .

عکس از خبرنگار اعزامی امین قاسمیان

 

برچسب ها:
اربعین خدمات رسانی مخلصانه 270 خادم در موکب خاتم الانبیاء رفسنجان مستقر در کربلا موکب خاتم الانبیاء رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان