مصطفی زمانی بازیگر فیلم جیب بر خیابان جنوبی:

مسئولین با توجه به شناخت مردم ممیزی انجام دهند

  • شناسه خبر: 15437
مسئولین با توجه به شناخت مردم ممیزی انجام دهند

مصطفی زمانی بازیگر فیلم جیب بر خیابان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی، از برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان ابراز خوشحالی کرد و افزود: تفریحی مانند سینما با استقبال بهتری برگزار می شود و رفسنجان نیز در این راستا بسیار کار کرده و این باعث می شود سالهای سال این […]

خانه » مسئولین با توجه به شناخت مردم ممیزی انجام دهند

مصطفی زمانی بازیگر فیلم جیب بر خیابان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی، از برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان ابراز خوشحالی کرد و افزود: تفریحی مانند سینما با استقبال بهتری برگزار می شود و رفسنجان نیز در این راستا بسیار کار کرده و این باعث می شود سالهای سال این میزبانی را داشته باشد.

وی ادامه داد: این شهر آدم های بزرگی دارد و این خاک ثروت ملی است و باید امکانات بیشتری در اختیار داشته باشد.

زمانی ابراز امیدواری کرد: سینما یکی از پایه های فرهنگی است و فقط نباید روی آن اتکاء شود، بلکه در همه زمینه ها می بایست کار صورت گیرد؛ جامعه پر از سلیقه های مختلف است و مسئولین باید سهمی برای مردم قائل شوند.

وی در خصوص سوال خبرنگار ما مبنی بر فیلم جیب بر خیابان جنوبی خاطر نشان کرد: به نقش مثبت و منفی قضیه فکر نمی کنم و بیشتر تلاشم بر این است که برای پوشش رویاهایم نقش را جدی بگیرم.

مصطفی زمانی هر کدام از نقش هایش در فیلم را نماد یک آدم و سمبل در جامعه عنوان کرد و گفت: نقش باید درست تعریف شود و در مورد جیب بر خیابان جنوبی نیز فیلم کمتر نوشته می شود و کمتر سرمایه گذاری می گردد.

وی تصریح کرد: ممیزی سینما در طول ادوار مختلف باعث افت کیفی فیلم ها شده و کسانی که این کار را انجام می دهند اخلاق جامعه را در نظر نمی گیرند و مسئولین با توجه به شناخت مردم ممیزی انجام دهند. همچنین هنرمند سیاه نمایی نمی کند و ما دوست داریم قبل از اینکه معضلی پیش بیاید آسیب شناسی کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان سینما فیلم فجر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان