مسئول اجرایی دفتر حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان مطرح کرد :

ایجاد پارک محله ای با توجه به نیاز هر منطقه در شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 154347
ایجاد پارک محله ای با توجه به نیاز هر منطقه در شهر رفسنجان

مسئول اجرایی دفتر حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری گفت :شهرداری با حوزه معاونت فنی و عمرانی علاوه بر احداث پارکهای بزرگ تصمیم بر ساخت پارک محله ای در مناطق مختلف کرده است

خانه » رفسنجان » ایجاد پارک محله ای با توجه به نیاز هر منطقه در شهر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ امین حسینی در حاشیه تور رسانه ای بازدید خبرنگاران از پروژه های سطح شهر رفسنجان اظهار داشت: شهرداری با حوزه معاونت فنی و عمرانی علاوه بر احداث پارکهای بزرگ تصمیم بر ساخت پارک محله ای در مناطق مختلف کرده است.

وی بیان داشت :پارک محله ای شهید ابولی با ۱۵۰۰ متر مربع مساحت ،۱۳۰۰ متر مربع سنگ فرش و مابقی فضای سبز با  ۱۵۰ متر جدول گذاری اجرا شده است ،اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث این پارک هزینه شده است .

حسینی از ایجاد پارک محله ای اسد آباد با مساحت ۱۸ هزار متر مربع خبر داد و گفت :این پارک حدفاصل خیابان روشن است ۳۵۰۰ متر مکعب عملیات شفته ریزی انجام شده است ،از  مساحت کلی ۷۵۰۰ متر مربع سنگ فرش و ۱۲۰۰ مترمربع از سنگ پلاک نما استفاده می شود .

وی افزود :این پارک بالغ بر دو هزار متر مربع دیوارچینی و بلوک چینی با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان تا سه تا ۴ ماه آینده به بهره برداری می رسد .

حسینی خاطرنشان کرد :این پارک کاربریهای مختلفی در زمینه فوتبال و فضای بازی کودکان را شامل می شود .

وی  در ادامه بیان داشت : ۳هزار متر جدولگذاری در خیابان مصلا انجام و مسیر دوچرخه سواری نیز در این خیابان پیش بینی شده و عملیات آسفالت این خیابان با هزینه ۷۵۰ میلیون تومان صورت گرفته است

حسینی بیان داشت :بیشتر پروژه ها بر اساس بودجه های ما اجرا می شوند با توجه به مساحت و کاربریهای مختلف در این پارک سعی کردیم نیازهای جمعیت این محله را برآورده سازیم .

 

 

برچسب ها:
پارک شهید ابولی پارک محله ای خیابان مصلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان