معاون فنی و عمرانی شهرداری خبر داد :

عملیات احداث بزرگراه قدس در رفسنجان آغاز می شود

  • شناسه خبر: 154343
عملیات احداث بزرگراه قدس در رفسنجان آغاز می شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان گفت: بزرگراه قدس که از میدان شهید امینی آغاز تا خیابان شهید کشاورزی خاتمه می یابد در آینده به بهره برداری می رسد در حال حاضر کار تملک زمینهای آن آغاز شده است.

خانه » رفسنجان » عملیات احداث بزرگراه قدس در رفسنجان آغاز می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ محمدعارف پوراسداللهی در حاشیه تور رسانه ای بازدید خبرنگاران از پروژه های سطح شهر رفسنجان اظهار داشت : آسفالت خیابان مصطفی خمینی به طول دو هزار متر به متراژ ۲۵ هزار مترمربع در دو لاین رفت و برگشت انجام شده است .

وی بیان داشت :۴ هزار متر جدولگذاری در این مسیر صورت گرفته است رفوژ وسط هر دو طرف هم عوض شده است و پیاده رو سازی هر دو طرف خیابان باعرض ۴ متر در حال انجام است..

پور اسداللهی تصریح کرد : بزرگراه قدس که از میدان شهید امینی آغاز تا خیابان شهید کشاورزی خاتمه می یابد در آینده به بهره برداری می رسد در حال حاضر کار تملک زمینهای آن آغاز شده است.

وی افزود :برخی خیابانهای شهرستان فقط برای عبور و مرور آسفالت شده بودند یکی از این خیابان ها، شهید کشاورزی بود که عملیات جدول گذاری وسط ان را انجام دادیم .

پور اسدالهی با اشاره به اینکه خیابان شهید کشاورزی به طول ۱۵۰۰ متر نیاز به جدول گذاری دارد گفت :لاین شرقی این خیابان به طول ۷۵۰متر نیاز به جدول گذاری دارد که این کار به زودی انجام می گیرد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان اذعان داشت :در پروژه خیابان مصلی  ۱۷ هزار مترمربع زیر سازی و آسفالت ،۷ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی و قریب ۱۰۰۰ کامیون خاک باطله از این خیابان خارج شده و جایگزین شده و قریب ۳ هزار متر جدول گذاری صورت گرفته است .

وی افزود :باکس های فضای سبزو ایجاد مسیر دوچرخه سواری در این خیابان طراحی شده است و کل هزینه عملیات جدول گذاری و آسفالت این پروژه  ۸۵۰ میلیون تومان است .

پور اسداللهی خاطرنشان کرد:بهسازی خیابان های اصلی شهر مانند مطهری را در دستور کار قراردادیم از خیابان مطهری تا چهارراه ژاندارمری به مساحت ۱۶ هزار متر مربع بهسازی انجام می گیرد و مبلغ قراردادآن ۸۵۰ میلیون تومان است .

وی گفت : پیاده روسازی خیابان شهید بهشتی، خیابان معلم، خیابان شهید وجدانی، خیابان چمران، خیابان تختی و بخشی از خیابان امام خمینی(ره) نیز هم اکنون در حال انجام می باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان عنوان داشت :شهرداری تکمیل قسمت  رفوژ بلوار امام علی را در دستور کار قرار داده است گذرگاه فرهنگی این بلوار با مساحت ۸ هزار متر مربع در حال احداث است.

وی افزود : این طرح تا میدان محمدرسول الله ادامه دارد ۷ الی ۸ ماه طول می کشد تا به بهره برداری برسد فاز اول این طرح در حال انجام است .

پور اسداللهی تاکید داشت  :تکمیل پروژه محمد رسول الله با مساحت ۶ هزار مترمربع که ۲ هزار ۷۰۰ متر مربع سنگفرش ۱۲۰۰ متر مربع شفته انجام شده است .

وی ادامه داد :این پروژه ۸۰۰ متر سنگ جدول دارد و مبلغ قرارداد بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است که تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان گفت :جداول لاین غربی بلوار امام رضا به طول ۱۳۵۰ متر تعویض گردید و جداول لاین شرقی هم تا ده روز آینده تعویض خواهد شد .

وی افزود: انتهای بلوار امام رضا جلوی پمپ بنزین با ۶۸۰۰ متر مربع زیرسازی ،۴ هزار مترمربع دور میدان اسفالت شده است لاین شرقی  جدول گذاری بلوار امام رضا به طول  ۱۳۵۰ متر انجام شده است .

اسداللهی بیان داشت :اسفالت خیابان ۱۷ شهریور ساماندهی شده است و همچنین پروژه نیمه کاره پارک وحدت از ماه فروردین ماه با پیمانکار سازمان عمران آغاز شده تا  سه ماه آینده به بهره برداری می رسد .

وی افزود :در راستای بهسازی پارک وحدت، ۱۲۰۰ متر سنگ فرش ،۱۴۰۰ متر مکعب جدول گذاری ،ایجاد مخزن صد متر مکعبی برای جداسازی آب شرب از فضای سبز در حال احداث است ظرف ۵۰ روز آینده مخزن ان آماده می شود و از این طریق آب فضای سبز ازآب شهری جدا می شود .

 

 

برچسب ها:
احداث گذرگاه فرهنگی بزرگراه قدس بهسازی پارک وحدت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان