باید فرزندان رفسنجان مدیریت آموزش و پرورش را به عهده گیرند

  • شناسه خبر: 154338
باید فرزندان رفسنجان مدیریت آموزش و پرورش را به عهده گیرند

فرماندار رفسنجان گفت: به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان معتقدم که باید فرزندان رفسنجان مدیریت آموزش و پرورش را به عهده بگیرند.

خانه » آخرین اخبار » باید فرزندان رفسنجان مدیریت آموزش و پرورش را به عهده گیرند

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب در مراسم تکریم از مدیر بازنشسته اداره آموزش و پرورش رفسنجان و معارفه سرپرست جدید این اداره در خصوص انتصاب یک مدیر بومی برای اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: من به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان و از طرف نماینده شهر نیز معتقدیم که باید فرزندان رفسنجان مدیریت آموزش و پرورش را به عهده بگیرند.
وی افزود: قانون منع بکارگیری بازنشستگان که اخیرا در متن شورای اسلامی نوشته شده است متعلق به وزارت کشوری ها و اموزش و پرورش است،  ما باید به دوران بازنشستگی که می رسیم عرصه را به جوانان بسپاریم و با پست های خود خداحافظی کنیم.
اسکندری گفت: نسلی که الان در حال کار هستند نسلی بودند که جنگ را اداره کردند و دوران سازنگی انقلاب را پیش بردند، همین جوانان بودند که خرابه های نظام شاهنشاهی و خرابه های جنگ تحمیلی را به عمران و ابادی رساندند.
وی تصریح کرد: امروزه هم باید جوانان بیایند و کمک کنند که بتوانیم جامعه ای نو ،پویا و خلاق داشته باشیم ، جوانان هستند که می توانند سد ها را بشکنند و مشکلاتی که در سر راه دولت هاست را بردارند.

فرماندار رفسنجان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های سید کاظم حسینی پور رئیس بازنشسته اداره اموزش و پرورش بیان داشت: ایشان از رزمندگان دوران دفاع مقدس ،از بستگان خانواده شهدا و از سادات جلیل القدریست که همه او را به نیکی و خوش نامی میشناسند. از زمانی که مسئولیت اموزش و پرورش را به عهده گرفتند و حال که این مسئولیت را به دیگری واگذار می کند دوران بسیار سخت را پشت سر گذاشتند.
وی تصریح کرد: باید تشکر کرد از همه زحماتی که برای جامعه فرهنگی رفسنجان کشیده اند،  می دانم مشکلات اموزش و پرورش رفسنجان چقدر است، اعتبارات اموزش و پرورش شهرستان رفسنجان قابل مقایسه با اعتبارات یک شهر پنجاه هزار نفری در جنوب استان مانند رودبار،نیست.
اسکندری خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال ٨۴اعتباراتی که به این شهرستان تخصیص داده شده بسیار محدود است. با تلاش های ما امسال اعتبارات تعمیر و تجهیز به ۴۶٠ میلیون رسیده است و این خانواده با این بزرگی و عظمت مدیری میخواهد که بتواند این بودجه را مدیریت کند.
وی خاطر نشان کرد:  در کنار این محدودیت ها ١١ میلیارد تومان اعتبار از خیرین شهرستان رفسنجان به کمک اموزش و پرورش آورده شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    فرزندان رفسنجان انشاءالله فرمانداری را باید بعهده بگیرند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان