معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات مطرح کرد :

خدمات رسانی ۶۰ موکب ایرانی در نجف اشرف به زائران اربعین حسینی

  • شناسه خبر: 154097
خدمات رسانی ۶۰ موکب ایرانی در نجف اشرف به زائران اربعین حسینی

معاون ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات نجف اشرف گفت:قریب ۶۰ موکب در نجف اشرف از سراسر کشور ایران حضور دارند و به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

خانه » فرهنگی مذهبی » خدمات رسانی ۶۰ موکب ایرانی در نجف اشرف به زائران اربعین حسینی

به گزارش خانه خشتی ؛ رحمان احمدی معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف و مسئول اربعین سال ۹۷ رفسنجان در جمع خبرنگاران در نجف اشرف اظهار داشت : با توجه به اینکه موکب های ما طبق سنوات گذشته کمی دیرتر از موعد مقرر حرکت کردند و مشکلاتی در مرز پیش آمد نتوانستند بارها را به موقع به نجف اشرف برساند از لحاظ تغذیه ای مشکلات کمی به وجود آمد که با همکاری آقای فداکار و دیگر دوستان رفع گردید .
وی با بیان اینکه ما از نظر اسکان هیچ مشکلی نداریم تصریح کرد :زودتر از موعد مقرر جاها و مکان ها ساماندهی شده است پیش روهای موکب ها برای ما مشکلاتی داشت که این مشکلات رفع شد .
احمدی با اشاره به اینکه امسال زودتر از موعد پارسال موکب تغذیه ای در نجف اشرف آغاز گردید افزود :روزانه ۳۰۰ هزار نفر را از نظر تغذیه ای و اسکان در نجف اشرف ساماندهی می شوند .
وی به تغییرات اقلیمی آب و هوا در نجف اشرف اشاره کرد و گفت :چند شب گذشته باران سیل آسا و بی نظیری در نجف اشرف آمد ما زیر زمین ها و طبقه های منفی ۲ صحن حضرت زهرا (س) را برای چنین مواقعی نگه داشته بودیم تمام مسافران را در این زیرزمین اسکان دادیم و با تقسیم کاربین همکاران حتی عراقیهایی که زیر باران مانده بودند را اسکان دادیم و مشکل خاصی نداشتیم .
معاون ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات نجف اشرف ادامه داد :قریب ۶۰ موکب در نجف اشرف از سراسر کشور ایران حضور دارند .
احمدی خاطرنشان کرد :مسئولین همه پای کار هستند و تاکنون مشکلاتی نداشتیم ما باید همیشه در مراسم پیاده رویی اربعین از مردم عقب باشیم باید به موقع شروع کنیم و به موقع به پایان برسانیم تا سرویس دهی خوبی در این ایام داشته باشیم .
وی اذعان داشت :با توجه به زائرینی که وارد نجف می شوند ما غذا پخت می کنیم و تعدادی از موکب های عراقی هستند که با آنها تعامل کاری داریم .
رحمان احمدی گفت :با وجود مشکلات اقتصادی و ارزی اما هیچ مشکلی از نظر تغذیه ای و خرید مواد غذایی نداشتیم استقبال مردمی تاکنون خوب بوده است .
معاون ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات نجف اشرف بیان داشت : مسئولین باید زمانیکه اربعین تمام شد برای سال آینده کار کنند تا اربعین بهتر و پویاتری رقم بخورد .
وی گفت :ما چند موکب را جهت برگشت زائران نگه می داریم و برای ما عراقی و ایرانی فرقی ندارد وظیفه ما خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان