جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان مطرح کرد :

والدین از طریق فرهنگ سازی دینی در فرزندان به مقابله با جنگ نرم دشمن بروند

  • شناسه خبر: 154045
والدین از طریق فرهنگ سازی دینی در فرزندان به مقابله با جنگ نرم دشمن بروند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت : والدین باید مواظب باشند و از طریق فرهنگ سازی دین می تواند به مقابله با حمله نرم دشمن بپردازند.

خانه » اجتماعی » والدین از طریق فرهنگ سازی دینی در فرزندان به مقابله با جنگ نرم دشمن بروند

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ مهدی کریمی در جلسه نقش فضای مجازی در سلامت روان نوجوانان که با حضور والدین و به همت کارشناسی سلامت آموزش و پرورش و حوزه معاونت بهداشتی در محل سالن اجتماعات شهدای دانش آموز شهرستان رفسنجان برگزار شد به تاثیر مشکلات روانی فرزندان بر فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت : والدین بهترین دوست برای فرزندان خود به شمار می آیند کنتزل پسرها سخت است ولی با آموزش آسان است .

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه آموزه های دینی در بین فرزندان ما از بین رفته است افزود :دشمن از طریق جنگ نرم به مقابله با ما آمده است به طوریکه یک نجار شغل خود را رها کرده و نصاب ماهواره می شود و از این طریق کسب درآمد می کند .

وی خاطرنشان کرد :شبکه های مبتذل ماهواره ای، زندگی های ایرانی را به آتش  کشیده است امروز کجایند پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که به پای همدیگر پیر می شدند ،به فرهنگ غنی و قدیمی ما حمله شده است آماز طلاق بسیار بالاست برای اینکه آموزه های دینی را از ما گرفته اند .

وی عنوان داشت :در مقابل جنگ نرم دشمن ،باید حمله نرم را شروع کنیم از طریق خواندن زندگی نامه اشخاص معتبر از جمله زندگینامه امام حسین (ع) و بوعلی سینا و دکتر شریعتی و…باید به مقابله رفت .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان با بیان اینکه طبق آمار ،ایران جزو ده کشور مصرف کننده لوازم آرایشی می باشد گفت :این نشان دهنده حمله دشمن به ماست که هم محصولات خود را به فروش برسانند و هم دین اسلامی را از ما بگیرند در حالیکه مادربزرگهای ما در قدیم اینجور نبودند چون دین آنها محکم بود .

وی افزود :تمایل دوست یابی در خانم ها از طریق اینترنت  ۶۹ درصد و ۷۲ %درآقایان است اینها آمارهایی است که ثبت است و برای ما پیامدهای اجتماعی در بردارد .

سرهنگ کریمی عنوان داشت :ترویج مصرف شیشه در دانشگاه ها به بهانه بیدار بودن شب و خوش اندام بودن ،ترویج عکس باربی ها بر روی کیف های مدارس نمونه هایی از حمله دشمن است والدین باید مواظب باشند و از طریق فرهنگ سازی دین می تواند به مقابله با آن بپردازند .

وی اذعان داشت : خانواده جامعه را  می سازد و نقش مهمی در تربیت دارد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان